معرفی لپتاپ Legion Slim 5 لنوو

لنوو به تازگی از لپتاپ های جدید خود با نام Legion Slim 5 رونمایی کرده است.
لپتاپ جدید Lenovo Legion Slim 5

اخیراً، شرکت لنوو لپتاپ‌های جدیدی را معرفی کرده است. متأسفانه، بخش قابل توجهی از این محصولات فقط در چین عرضه خواهند شد. با این حال، امروز این شرکت لپتاپ جدیدی به نام Legion Slim 5 را معرفی کرده است که برای بازارهای بین‌المللی طراحی شده است. این لپتاپ با مجموعه‌ای از ویژگی‌های برتر همراه است و می‌تواند به یک محصول قابل توجه تبدیل شود.

امروز، لپتاپ جدیدی تحت عنوان Legion Slim 5 توسط لنوو معرفی شد که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود. این لپتاپ قدرتمند با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی طراحی شده است و به نظر می‌رسد برای کاربران حرفه‌ای بسیار مناسب و ایده‌آل باشد. بین ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این لپتاپ جدید لنوو، می‌توان به استفاده از پردازنده AMD Ryzen 9 7940HS، کارت گرافیک GeForce RTX 4060، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 140 وات و نمایشگر OLED با بروزرسانی 120 هرتزی اشاره کرد.

لپتاپ جدید Lenovo Legion Slim 5

مشخصات لپتاپ Legion Slim 5

به گزارشی از Techpowerup ، لپتاپ جدید لنوو با نام Legion Slim 5 شباهت ظاهری به لپتاپ Legion R9000X 2023 را دارد که چند هفته پیش با پردازنده Ryzen 7 7840H برای بازار چین معرفی شده بود. Legion Slim 5 وزنی نسبتاً سنگین دارد و به 1.9 کیلوگرم می‌رسد. ضخامت این لپتاپ نیز با 21 میلی‌متر توصیف شده است، که نسبت به سایر محصولات با نمایشگر 14 اینچی، کمی بیشتر به نظر می‌رسد.

لپتاپ Legion Slim 5 از لنوو دارای یک نمایشگر OLED با سایز 14 اینچ و وضوح 2880×1800 پیکسل است. این نمایشگر قادر است تا حداکثر 400 نیت روشنایی و نرخ بروزرسانی 120 هرتز را فراهم کند. همچنین، این نمایشگر توانایی نمایش 100 درصد از طیف رنگ DCI-P3 و نسبت تصویر 16:10 را داراست. باتری لپتاپ با ظرفیت 73.6 وات‌ساعت و فناوری شارژ سریع 140 واتی تجهیز شده است، که باعث می‌شود این لپتاپ نسبت به رقبا بهتر عمل کند. لنوو اعلام کرده است که با استفاده از این فناوری شارژ سریع، لپتاپ می‌تواند در زمانی کوتاه تنها در 30 دقیقه از 0 تا 70 درصد شارژ شود.

لپتاپ Legion Slim 5 از پردازنده Ryzen 9 7940HS همراه با کارت گرافیک GeForce RTX 4060 بهره می‌برد، که عملکرد بسیار عالی در اجرای بازی‌ها را تضمین می‌کند. کارت گرافیک NVIDIA از مصرف انرژی 105 وات برخوردار است و قدرت آن را با سایر کارت‌های گرافیک در همان رده مقایسه می‌کند. همچنین، این کارت گرافیک دارای 8 گیگابایت حافظه گرافیک GDDR6 است و قادر است تا 64 گیگابایت حافظه RAM LPDDR5X با حداکثر فرکانس 6400 مگاهرتز را پشتیبانی کند. لنوو همچنین برای این لپتاپ حداکثر یک ترابایت حافظه SSD با رابط PCIe 4.0 را در نظر گرفته است.

لپتاپ جدید Lenovo Legion Slim 5

لپتاپ Legion Slim 5 دارای دو پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C، یک شیار کارت حافظه SD و یک پورت HDMI 2.1 است که راه‌های ارتباطی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این لپتاپ، قابلیت هوش مصنوعی AI Engine+ است که توسط تراشه جدید LA1 پشتیبانی می‌شود. این قابلیت به واسطه پایش عملکرد کاربران و پردازش‌های انجام شده در دستگاه، عملکرد و شارژدهی باتری را بهبود می‌بخشد. همچنین، با استفاده از فناوری گرمایی ColdFront 5.0، لنوو پایداری عملکرد قطعات سخت‌افزاری این لپتاپ را در تمامی شرایط تضمین می‌کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، لنوو قرار است از ماه آینده میلادی (سپتامبر) شروع به عرضه لپتاپ Legion Slim 5 کند. هنوز لنوو قیمت رسمی برای این لپتاپ را اعلام نکرده است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که قیمت آن در هنگام عرضه حدود 1440 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!