نویسنده معروف راک استار از این کمپانی جدا شد

مایکل آنسورث، به تازگی از سمت معاون رییس بخش نویسندگی در شرکت راک استار جدا شده است.
نویسنده راک استار

طبق گزارش وبسایت Comicbook ، مایکل آنسورث به تازگی از سمت معاون رییس بخش نویسندگی در شرکت راک استار جدا شده است. او در پروژه‌های مهمی نظیر Red Dead Redemption 2، Grand Theft Auto V، Max Payne 3 و حتی L.A. Noir نقش داشته است.

بدون شک، راک استار یکی از برترین توسعه‌دهندگان بازی ویدیویی در تاریخ به‌شمار می‌آید و عناوین تولیدی توسط این شرکت از لحاظ روایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. این شرکت تقریبا همیشه توانسته است بازخورد مثبت مخاطبان و منتقدان را جلب کند. اما در چند سال اخیر، این موضوع تا حد زیادی در میان ابهام‌ها قرار گرفته است.

نویسنده راک استار

فراز و نشیب های راک استار در چند سال اخیر

پس از انتشار GTA Online راک استار به پشتیبانی از این ماشین پول‌ساز متمرکز شد و این امر منجر به کاهش چشمگیر در سرعت تولید بازی‌های جدید توسط این استودیو گردید. در حال حاضر، ده سال از انتشار GTA V گذشته است و هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نسخه ششم این بازی ارائه نشده است. راک استار تنها تأییدی در خصوص توسعه GTA 6 داده و علاوه بر یک سری اطلاعات ناقص تقریبا هیچ جزئیات دیگری ارائه نداده است.

با تمام این توصیفات، طرفداران امیدوار هستند که راک استار مسیر اصلی خود را با بازگشت به GTA 6 دادامه میدهد، و دیگر شاهد وقوع اتفاقات ناخوشایند مانند ریمستر سه‌گانه GTA یا پورت عجیب Red Dead Redemption برای PS4 و نباشند.

نویسنده راک استار

جدایی اعضای سرشناس راک استار

بی‌تردید، جدا شدن اعضای کلیدی استودیو مانند دن هاوزر (نویسنده و هم ‌موسس استودیو که در سال 2020 جدا شد) و مایکل آنسورث، ممکن است تأثیر منفی بر عملکرد تیم نویسندگی داشته باشد. لازم است ببینیم آیا راک استار قادر به پیدا کردن جایگزین مناسب برای آن‌ها خواهد بود یا خیر. مایکل آنسورث تقریباً 16 سال در توسعه بازی‌های Rockstar کار کرده و بدون شک نقش مهمی در پروژه‌ها داشته است.

به هر حال، راک استار اغلب با یک تیم بزرگی از نویسندگان کار می‌کند که به تولید بازی‌ها می‌پردازند. بنابراین، پس از جدا شدن مایکل آنسورث، احتمالاً کاهش شدید در کیفیت داستان و اتفاقات بزرگ در آثار توسط تیم سازندگان Red Dead Redemption 2 رخ نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!