رکورد شکنی Starfield در استیم

بازی Starfield رکورد اسکایریم را زده و توانست به جایگاه بیشترین تعداد بازیکنان استیم را کسب کند.
رکورد Starfield در استیم

بازی Starfield به عنوان یک عنوان جدید در دنیای بازی‌ها، عرضه‌ای بسیار موفق داشته است و توانسته تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جلب کند. با بیش از 6 میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم‌ها، این بازی تاریخچه‌ی موفقیت‌های شرکت بتسدا را شکسته است. در آخرین روزهای سال میلادی، تعداد بازیکنان همزمان Starfield در پلتفرم Steam به رقمی قابل توجه افزایش یافته و به 330,723 نفر رسیده است.

بر اساس اطلاعات SteamDB، این عدد بازیکنان همزمان Starfield روی استیم، حالا رکورد بازی محبوب The Elder Scrolls 5: Skyrim که تعداد بازیکنان همزمان آن 287,411 نفر بود را شکسته است.

رکورد Starfield در استیم

رکورد بیشترین تعداد بازیکن Starfiled در استیم

به هر حال، هنوز Starfield به رکورد بزرگ‌ترین عرضه بازی بتسدا، یعنی Fallout 4 که در سال 2015 عرضه شد و تعداد بازیکنان همزمان آن بر روی استیم به 472,962 نفر رسیده بود، نرسیده است. این نکته نیز مهم است که Starfield همچنین روی سرویس Xbox Game Pass نیز عرضه شده است که ممکن است تعداد بازیکنان روی استیم را کاهش دهد.

باید اشاره کرد که Starfield در روز عرضه جهانی خود توانسته بیش از 1 میلیون بازیکن همزمان را در تمامی پلتفرم‌ها جذب کند و بعد از آن اعلام شده که بیش از 6 میلیون بازیکن را به خود جلب کرده است، که این ارقام بهترین عرضه بازی بتسدا تا کنون را به دنبال داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!