ادیت عکس با هوش مصنوعی در سامسونگ گلکسی S22

شرکت سامسونگ قصد دارد برنامه Enhance-X را برای سامسونگ های گلکسی S22 نیز منتشر کند و خبر هایی از طرف مدیران انجمن های سامسونگ به گوش میرسد.
برنامه Enhance-X برای گلکسی اس 22

ادیت عکس با هوش مصنوعی در گلکسی S22

در دهه اخیر عکاسی و ادیت عکس با گوشی های هوشمند به لطف شرکت های اپل و سامسونگ پیشرفت های چشمگیری داشته است. در ماه جولای سال پیش، پروژه Galaxy Enhance-X شروع شد. این برنامه که از قدرت هوش مصنوعی بهره مند است، میتواند عکس های شما را ادیت کرده و حتی کیفیت آن را بهتر کند.

شرکت سامسونگ این برنامه را ماه پیش برای گوشی های گلکسی S23 منتشر کرد و گفته میشود که سامسونگ تصمیم دارد گوشی های گلکسی A و S22 را نیز از این ابزار ادیت عکس بهره مند کند. این خبر توسط یکی از مدیران شرکت سامسونگ پخش شده است و گفته شده است که باید منتظر منتشر شدن برنامه Enhance-X برای مدل های قدیمی تر سامسونگ تا سال 2022 باشیم.

برنامه Enhance-X برای گلکسی اس 22

طبق گفته های یکی از مدیران انجمن گوشی سامسونگ، گوشی گلکسی اس 22 اولترا تا 2 الی 3 هفته آینده از برنامه Enhance-X بهره مند خواهد شد، و قول داده است که اگر زمان دقیق انتشار آن تعیین شد اطلاع رسانی کند. از آنجایی که ماه پیش گوشی گلکسی S23 به نسخه بتای Enhance-X دسترسی پیدا کرد، انتظار میرود گوشی گلکسی S23 Ultra نیز به همین نسخه بتا دسترسی پیدا کند.

سامسونگ در حال حاضر درباره اینکه چه موقعی یک نسخه رسمی و کامل از این برنامه ادیت عکس بر اساس هوش مصنوعی منتشر خواهد شد، هیچ حرفی نزده است. احتمالا سامسونگ میخواهد اول مطمئن شود که برنامه Enhance-X بر روی همه گوشی های مد نظرش بدرستی کار میکند، و سپس یک نسخه پایدار از آن را منتشر کند.

برنامه Enhance-X برای گلکسی اس 22

این برنامه در حال حاضر به صورت رایگان از طریق Galaxy Store با حجم 84 مگابایت برای سری گوشی های گلکسی S23 قابل دانلود میباشد. همچنین در صورت نداشتن دسترسی به گلکسی استور میتوانید از وب سایت های معتبر و مطمئن نیز فایل نصبی Enhance-X را دانلود کنید.

برخی از ابزار های ویرایش عکس در Enhance-X با ویراشگر عکس موجود در گالری گوشی های سامسونگ مشابه است اما Enhance-X به لطف هوش مصنوعی میتواند درک عمیق تری از عکس شما داشته باشد و ادیت عکس ها را برایتان راحت تر و با کیفیت تر کند.

احتمال داده میشود برنامه بلند مدت سامسونگ برای Enhance-X این باشد که با این برنامه بتوان به کمک هوش مصنوعی و سایر ابزار ها، عکس ها و فیلم ها را داخل یک برنامه ادیت و ویرایش کرد و از ساخت دو برنامه مجزا خود داری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!