بازی مخفی کاری No Sun to Worship معرفی شد

به تازگی بازی جدید مخفی‌کاری No Sun to Worship به طور رسمی معرفی شده است.
بازی مخفی کاری No Sun to Worship

آنتونیو فریر (Antonio Freyre) یک توسعه‌دهنده بازی مستقل است که اخیراً پروژه مخفی‌کاری جدید خود به نام No Sun to Worship را معرفی کرده است.

بازی “No Sun to Worship” از استایلی شبیه به بازی Splinter Cell الهام گرفته است و تنها شامل 6 مرحله می‌شود. در این بازی، شما به تنهایی باید به گروه‌های بزرگ‌تری نفوذ کنید و یک نوار وجود دارد که میزان سر و صدا و دیده شدن شما را نشان می‌دهد. موقعیت و حرکت بازیکنان در بازی “No Sun to Worship” به اندازه نور و صدا اهمیت دارد.

بازی مخفی کاری No Sun to Worship

جزئیات بازی No Sun to Worship

چندین روش برای انجام ماموریت‌ها وجود دارد و آنتونیو فریر یک درجه سختی هاردکور نیز برای بازی طراحی کرده است. این توسعه‌دهنده باور دارد که بازی “No Sun to Worship” یک تجربه اکشن مخفی‌کاری کوتاه و مینیمالیستی است که تاکید بر اهمیت هنر دارد.

بدون شک، بازی “No Sun to Worship” یک عنوان جذاب است که یک جهان پس از جنگ هسته‌ای را به تصویر می‌کشد. در این جهان، زمین توسط انسان‌ها مسموم شده است و آن‌ها همچنان در جنگ‌هایی بر سر آنچه باقی مانده است، درگیرند. علاوه بر این، بیگانگان و موجودات فضایی نیز به دنیای ما حمله کرده‌اند. “No Sun to Worship” هم‌اکنون با قیمت ۸ دلار در دسترس است و شما می‌توانید آن را در استیم تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!