گوشی جدید موتورولا Moto G14 معرفی شد

گوشی جدید موتورولا با نام Moto G14 با امکانات عالی و قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.
معرفی گوشی جدید موتورولا Moto G14

موتورولا به تازگی گوشی بسیار ارزان Moto G14 را با مشخصات مناسبی معرفی کرده است. این گوشی با داشتن یک نمایشگر +FHD 6.5 اینچی، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل داشته است. در ادامه، مشخصات کامل گوشی موتورولا موتو G14 را بررسی خواهیم کرد.

از ابتدای سال جاری، شرکت موتورولا گوشی‌های اقتصادی و میان رده‌ای را به بازار عرضه کرده است. به تازگی، این شرکت اولین گوشی از سری GX4 را با پیشرفت‌های قابل توجه نسبت به نسل قبل و با قیمتی مناسب معرفی کرده است.

گوشی موتورولا Moto G14 با داشتن یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر 20:9 ساخته شده است. این گوشی با نرخ بروزرسانی 60 هرتزی عمل می‌کند که در مقایسه با مدل G13 با نرخ 90 هرتز، کاهش یافته است. موتورولا در این گوشی، کیفیت تصاویر را در اولویت قرار داده و به نرخ بروزرسانی کمتری رضایت داده است.

معرفی گوشی جدید موتورولا Moto G14

مشخصات گوشی موتورولا Moto G14

گوشی موتورولا Moto G14، تقریباً در سایر خصوصیات با مدل پیشینش شباهت دارد. این گوشی با استفاده از تراشه 12 نانومتری Unisoc T616، دو هسته Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 6 هسته A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارد. بخش گرافیکی این گوشی نیز از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1 استفاده می‌کند. تفاوت اصلی این گوشی با مدل پیشینش، یعنی G13، در تراشه‌ای است که از آن استفاده شده است؛ G13 از تراشه Helio G85 استفاده می‌کرد که تفاوت چندانی با Unisoc T616 ندارد.

گوشی موتورولا Moto G14 با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است که طبق مشخصات فنی، پشتیبانی از 94 ساعت پخش موسیقی و 16 ساعت پخش ویدئو را دارا می‌باشد. برای شارژ کردن این باتری، از فناوری شارژ 15 واتی استفاده شده است و همچنین یک شارژر 20 واتی درون جعبه گوشی قرار داده شده است.

گوشی موتورولا Moto G14، در کنار پورت USB-C، با یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز تجهیز شده است که از رادیو FM پشتیبانی می‌کند. این گوشی قابلیت دو سیم کارت را نیز داراست. برای کاربران، تنها یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

معرفی گوشی جدید موتورولا Moto G14

دوربین و قیمت گوشی موتورلا Moto G14

گوشی موتورولا Moto G14، با یک حسگر 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز ماکرو تجهیز شده است. در کنار این دوربین، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای عکاسی در بالای نمایشگر گوشی قرار دارد. هر دو دوربین، قابلیت ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارا می‌باشند.

گوشی موتورولا Moto G14، دارای گواهی IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و حسگر اثر انگشت در کناره گوشی قرار دارد. این گوشی در دو رنگ آبی و خاکستری موجود می‌باشد و با قیمتی حدود 120 دلار، در بازار عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!