سومین ایردراپ آپتیمیزم

تیم توسعه آپتیمیزم از مرحله سوم ایردراپ این شبکه لایه ۲ خبر داده است.
ایردراپ سوم آپتیمیزم

تیم توسعه آپتیمیزم در مرحله سوم ایردراپ شبکه لایه 2 خود تا 19.4 میلیون واحد توکن OP با ارزشی بالغ بر 26 میلیون دلار را بین 31,870 کاربر توزیع می‌کند. این ایردراپ به کاربرانی که از توکن‌های OP خود در رای‌گیری‌های حاکمیتی دائوی آپتیمیزم در بازه زمانی 20 ژانویه تا 20 جولای (30 دی 1401 تا 29 تیر 1402) استفاده کرده‌اند، اختصاص داده می‌شود. هر کاربر حداکثر 10,000 توکن OP را دریافت می‌کند و افرادی که توکن‌های خود را کمتر از 7 روز برای رای‌گیری قفل کرده‌اند، در این ایردراپ شرکت نمی‌کنند.

به نقل از دبلاک، مقدار توکن دریافتی هر کاربر بر اساس تعداد توکن‌های OP، که در رای‌گیری‌های حاکمیتی استفاده کرده‌اند، و مدت زمانی که توکن‌ها را در اختیار داشته‌اند، تعیین می‌شود. افرادی که حداقل 180 توکن OP را در 100 روز در دائوی آپتیمیزم استفاده یا دلگیت کرده‌اند، در این ایردراپ شرکت خواهند کرد.

ایردراپ سوم آپتیمیزم

هدف سومین ایردراپ آپتیمیزم

تیم توسعه آپتیمیزم اعلام کرده است که هدف از مرحله سوم ایردراپ افزایش تعامل کاربران در شبکه لایه 2 و پاداش دادن به آنها به منظور مشارکت در دائوی این پروژه به نام “Optimism Collective” است. این توکن‌ها بخشی از 19% عرضه کلی توکن OP هستند و تخصیص آنها به ایردراپ‌ها متوقف نخواهد شد.

به تازگی، پروژه آپتیمیزم توکن‌های مرحله نخست ایردراپ را به افراد واجد شرایطی که هنوز دریافت نکرده بودند، توزیع کرده است. پس از اتمام مرحله سوم، 570 میلیون توکن OP برای ایردراپ‌های آینده در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!