آپدیت جدید برنامه ChatPGT نسخه iOS

به تازگی شرکت OpenAI آپدیت بزرگی برای برنامه ChatGPT داده است و ویژگی های جدید و مفیدی به آن افزوده است.
ویژگی های برنامه ChatGPT

آپدیت جدید برنامه ChatGPT نسخه iOS

نسخه iOS برنامه هوش مصنوعی ChatGPT که در ماه گذشته برای گوشی های آیفون منتشر شده بود، به تازگی یک آپدیت منتشر کرده است که قابلیت های زیادی به این برنامه اضافه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آپدیت با هایپر بایت همراه باشید.

در آخرین آپدیت منتشر شده برای برنامه ChatGPT نسخه iOS، پشتیبانی کامل و بدون ایراد این برنامه از آیپد های اپل است. حال دستگاه های آیپد به صورت تمام صفحه و با کیفیت بالا از این برنامه بهره مند میشوند و از ابعاد گوشی های آیفونی خارج شده است. یکی دیگر از تغییرات دیگر نیز Drag and Drop است و به شما اجازه میدهد تا بین ChatGPT و سایر برنامه هایتان از این قابلیت بهره ببرید و روند انجام کارهایتان آسان تر میشود.

ویژگی های برنامه ChatGPT

یکی از ویژگی های دیگر که در این آپدیت اضافه شده است، قابلیت ادغام برنامه ChatGPT با شورتکات های اپل است. حال میتوانید برنامه ChatGPT را با شورتکات های اپل ادغام کنید و دسترسی راحت تر و سریع تری داشته باشید؛ و برنامه ChatGPT نیز با این ادغام حالت بهتری به خود گرفته و به کاربر حس یک برنامه کامل را میدهد.

اما اصلی ترین تغییری که در این آپدیت اعمال شد، قابلیت استفاده از ChatGPT به کمک سیری هست. شما میتواند در دستگاه های آیفون و آیپد به کمک سیری از برنامه ChatGPT استفاده کنید و سیری درک خوب و واضحی از این برنامه دارد و از حالت اولیه فاصله میگیرد و روز به روز پیشرفته تر نیز خواهد شد.

شرکت OpenAI از زمان انتشار این برنامه به دنبال بهبود و راحتی استفاده از آن در گوشی های هوشمند بوده است اما تا کنون خبری از زمان انتشار نسخه اندروید ChatGPT منتشر نشده است اما انتظار میرود در آینده ای نزدیک نسخه اندروید این هوض مصنوعی نیز منتشر شود و در دسترس عموم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!