تصاویر رابط کاربری One UI 6 سامسونگ لو رفت

ظاهرا آپدیت رابط کاربری برای گوشی های سامسونگ در راه است و تصاویری از آن فاش شده است.
محیط رابط کاربری One UI 6

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در این هفته برنامه‌ای برای راه‌اندازی نسخه بتای رابط کاربری One UI 6.0 خود را آغاز کند. همچنین، در ارتباط با این موضوع، اولین تصاویر از رابط کاربری سامسونگ منتشر شده است.

به‌نظر می‌رسد که وب‌سایت سامسونگ آلمان به‌صورت موقت برنامه بتای نسخه 6.0 رابط کاربری One UI را بر روی سایت خود منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، کاربران گوشی‌های سری گلکسی S23 قادر به دریافت نسخه بتای One UI 6.0 بر پایه اندروید 14 تا پایان هفته جاری خواهند بود.

زمان انتشار آپدیت One UI 6

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ صبر کرده تا نسخه‌های بتای سیستم‌عامل گوگل به مرحله “پایداری پلتفرم” برسد، تا شروع توسعه رابط کاربری One UI 6 را آغاز کند. سامسونگ اعلام کرده است که برنامه بتای One UI 6.0 در کشورهای ایالات متحده، کره جنوبی و آلمان فعال شده است و در این رابطه، اولین تصویر رسمی از این رابط کاربری منتشر شده است.

محیط رابط کاربری One UI 6

با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که پنل Quick Settings در رابط کاربری One UI 6 بازطراحی شده و به شکلی شبیه به کنترل سنتر iOS درآمده است. طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت سامسونگ آلمان ارائه شده بود، One UI 6 تغییراتی در رابط کاربری گوشی و برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض دارد و به کاربران امکان می‌دهد تا شخصی‌سازی‌های بیشتری روی گوشی هوشمند خود اعمال کنند.

به‌طور مطابق با اعلام سامسونگ آلمان، در رابط کاربری One UI 6، کاربران قادر خواهند بود والپیپر را بر اساس زمان یا حالت تغییر داده و به عنوان مثال، می‌توانند برای حالت خواب گوشی، تصویری از جنگل آرام را انتخاب کنند. همانطور که اشاره شد، انتشار رابط کاربری جدید سامسونگ در چند روز آینده قرار خواهد گرفت و کاربران گوشی‌های سری Galaxy S23 از سایر کاربران به مدت کوتاه‌تری قادر به دریافت One UI 6 خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!