بازی Resident Evil 4 روی آیفون 15 پرو

اخیرا تصاویری از بازی Resident Evil 4 روی آیفون 15 پرو منتشر شده است.
بازی Resident Evil 4 برای آیفون

هفته پیش، در یک مراسم رسمی، اپل آیفون 15 را معرفی کرد و اعلام کرد که مدل پرو این گوشی قادر است بازی‌های AAA معتبری را اجرا کند، از جمله بازی Resident Evil 4 Remake. این اعلان توجه طرفداران بازی‌ها را جلب کرد و تازه‌ترین تصاویر نشان می‌دهند که چگونه این بازی بر روی آیفون 15 پرو اجرا می‌شود. یکی از سوالات مهم طرفداران این بود که رابط کاربری بازی‌ها در این گوشی چگونه خواهد بود، و تصاویر منتشر شده اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه می‌دهند.

بازی Resident Evil 4 روی آیفون 15 پرو

بازی های آیفون 15 پرو

علاوه بر Resident Evil 4 Remake، اپل اعلام کرده که بازی‌های دیگری همچون Resident Evil Village، Death Stranding و Assassin’s Creed Mirage نیز قابل اجرا بر روی آیفون 15 پرو خواهند بود. بر اساس اطلاعات اعلام شده، بازی Resident Evil Village با سرعت 30 فریم در ثانیه بر روی این گوشی اجرا خواهد شد و این ممکن است برای بازی Resident Evil 4 Remake نیز صادق باشد.

بازی Resident Evil 4 برای آیفون

همچنین باید به بسته الحاقی Separate Ways برای Resident Evil 4 Remake اشاره کرد. این بسته الحاقی بر روی شخصیت ایدا ونگ تمرکز دارد و داستان موازی او را در پی ماموریت لیان کندی برای نجات دختر رئیس جمهور روایت می‌کند. این DLC با قیمت 10 دلار تا 6 روز دیگر برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

دو بازی Resident Evil و Assassin’s Creed Mirage در ادامه سال 2023 برای آیفون 15 پرو منتشر می‌شوند، در حالی که بازی Death Stranding در اوایل سال 2024 راهی این گوشی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!