آیفون 15 الترا گلد

شرکت اماراتی Caviar از نسخه الترا گلد آیفون 15 پرو با قاب ساخته شده از طلای 18 عیار رونمایی کرد.
آیفون 15 الترا گلد Caviar

اگر شما فکر می‌کنید آیفون 15 به اندازه کافی لوکس یا گران قیمت نیست، می‌توانید به نسخه طلایی آنها از شرکت اماراتی Caviar رجوع کنید. این شرکت نسخه Ultra Gold آیفون 15 پرو را با یک قاب ساخته شده از طلای 18 عیار معرفی کرده است.

برند لوکس و لاکچری Caviar نسخه‌های ویژه از گوشی‌های سری آیفون 15 پرو را به منظور تأمین گوشی‌های بسیار با ارزش برای افراد ثروتمند معرفی نموده است. این افراد با پرداخت مقادیر چشم‌گیر، یک گوشی بسیار منحصر به فرد و تجملی را به تناژ بیاورند.

آیفون 15 الترا گلد Caviar

قیمت آیفون 15 الترا گلد

طبق گزارش gsmarena، گوشی iPhone 15 Pro Ultra Gold خاویار با قیمتی متغیر از 8,890 دلار شروع می‌شود و به حداکثر 9,890 دلار می‌رسد. اما اگر علاقه‌مند به خرید iPhone 15 Pro Max Ultra Gold باشید، باید مبلغی بین 9,670 تا 10,390 دلار را در نظر بگیرید. هر دو نسخه Ultra Gold از آیفون 15 پرو و پرو مکس، قابی ساخته شده از طلای 18 عیار دارند، اما لوگوی اپل از طلای 24 عیار ساخته شده است

همانند سابق، نسخه طلایی آیفون برای سلبریتی‌ها، ورزشکاران، سیاست‌مداران و افراد خاصی طراحی شده است.

کاویار نیز نسخه معروف به Ultra Black از گوشی‌های iPhone 15 Pro و 15 Pro Max را معرفی کرده است. این مدل Ultra Black با قیمت متنوعی عرضه می‌شود، از 8,060 دلار شروع می‌شود و به حداکثر 9,060 دلار می‌رسد. همچنین، نسخه iPhone 15 Pro Max Ultra Black با قیمتی بین 8,840 تا 9,560 دلار در دسترس قرار دارد. این نسخه خاص از گوشی از آلیاژ تیتانیومی استفاده می‌کند که در صنایع فضایی معتبر استفاده می‌شود، اما لوگوی اپل همچنان از طلای 24 عیار تشکیل شده است.

دیگر مدل های آیفون 15 پرو و پرو مکس

شرکت Caviar سه نسخه دیگر از گوشی‌های iPhone 15 Pro و 15 Pro Max را معرفی کرده است، که به ترتیب نام‌های Titan Black، Starry Night و Dark Red را دارند. مدل Titan Black از جنس تیتانیوم تولید شده و لوگوی اپل از جواهر ناکر سیاه برند ون کلیف و آرپلز ساخته شده است. نسخه‌های Dark Red و Starry Night تنها از نظر طراحی قاب پشتی با نسخه Titan Black متفاوت بوده و از جنس کربن ساخته شده‌اند که آنها را به سبکی خاص تزئین کرده است.

آیفون 15 الترا گلد Caviar

شرکت Caviar که در دبی واقع شده است، اعلام می‌کند که تنها 99 دستگاه از هر نسخه آیفون 15 پرو و پرو مکس را تولید می‌کند. تاکنون این شرکت جمعاً 13,567 واحد از محصولات لوکس خود را به بازار عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!