بازی Marvel’s Spider-Man 2 گلد شد

طبق اطلاعات منتشر شده مراحل ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 به اتمام رسیده و گلد شده است.
بازی Marvel’s Spider-Man 2

تاریخ عرضه بازی “مرد عنکبوتی 2 (Marvel’s Spider-Man 2)” به آرامی نزدیک می‌شود، و در حال حاضر استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرده که توسعه بازی به پایان رسیده و بازی آماده برای عرضه شده است.

طبق گزارش Gamesrader، لحظاتی پیش، استودیو Insomniac اعلام کرد که توسعه اصلی بازی پرانتزری و پرمنتزری پلی استیشن 5 به پایان رسیده است. بازی Marvel’s Spider-Man 2 دقیقاً یک ماه دیگر منتشر خواهد شد و استودیو در این مدت فرصت دارد تا مشکلات فنی بازی Spider-Man 2 را برطرف کرده و بهینه‌سازی‌های لازم را انجام دهد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2

جزئیات بازی Marvel’s Spider-Man 2

هفته پیش همچنین متوجه شدیم که در بازی “مرد عنکبوتی 2” افتادن از ارتفاعات به زمین باعث آسیب به شخصیت‌های اصلی خواهد شد. البته استودیو به بازیکنان این امکان را داده است که این ویژگی را در بخش تنظیمات غیرفعال کنند. پیتر پارکر و مایلز مورالز به صورت همزمان در دنیای بازی حضور دارند و این اجازه را به شما می‌دهد که با شخصیت‌های دیگر نیز تعامل کنید.

استودیو اینسامنیک گیمز به نسخه جدید بازی “مرد عنکبوتی 2” دو منطقه، بروکلین و کویینز، اضافه کرده است. به همین دلیل، نقشه بازی اسپایدرمن 2 از رودخانه شرقی نیویورک عبور می‌کند و حجم آن دو برابر بازی قبلی شده است. بازی Marvel’s Spider-Man 2 به طولانی‌ترین ماجراجویی این سری خواهد بود، اما نباید انتظار داده شود که 80 ساعت گیم‌پلی داشته باشد.

عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) قرار دارد و پریلود آن از 13 اکتبر شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!