تاریخ انتشار بازی Total War Pharaoh

اخیرا جزئیات بازی Total War Pharaoh و تاریخ عرضه رسمی آن منتشر شده است.
بازی Total War Pharaoh

استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) و شرکت سگا (SEGA) تاریخ انتشار بازی Total War Pharaoh را اعلام کرده‌اند. این بازی استراتژیک در تاریخ 11 اکتبر 2023 (19 مهر 1402) برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

همچنین تایید شده است که افرادی که بازی Total War Pharaoh را پیش‌خرید کرده‌اند، قادر خواهند بود از تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) به صورت زودتر به این بازی دسترسی پیدا کنند.

بازی Total War Pharaoh

جزئیات بازی Total War Pharaoh

بازی Total War Pharaoh نشان دهنده بازگشت استودیو کریتیو اسمبلی به توسعه بازی‌های استراتژی تاریخی است. پس از عرضه بازی Total War Three Kingdoms در سال 2019 و Total War Saga: Troy در سال 2020، این بار تمرکز سازنده بر روی بازی با محوریت مصر باستان و بازی Total War Pharaoh است.

Total War Pharaoh علاوه بر ادامه استفاده از عناصر کلاسیک گیم‌پلی معروف سری Total War، ویژگی‌های جدیدی را نیز به بازی اضافه می‌کند که به بازیکنان امکان شخصی‌سازی کمپین‌های خود را می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به انتخاب مکان‌های شروع تصادفی برای همه گروه‌ها، تنظیمات منابع، و توانایی مواجهه با بلایای طبیعی اشاره کرد. همچنین در این بازی تعداد زیادی گروه بازی‌پذیر وجود دارد، هر یک دارای نقاط قوت، ضعف‌ها و واحدهای منحصر به فرد خود هستند. گروه‌های قابل بازی در این نسخه شامل هیتی‌ها، کنعان، آناتولی و مصر می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!