استعفای مدیر عامل شعبه آمریکا بایننس

طبق اخبار منتشر شده، مدیر عامل شعبه آمریکا صرافی بایننس استعفا نامه خود را امضا کرده است.
برایان شرودر از بایننس استعفا داد

با توجه به فشارهای سنگین نظارتی بر شعبه آمریکایی Binance.US، مدیر عامل این صرافی، به نام برایان شرودر (Brian Shroder)، استعفا داد و جایگزین او نورمن رید (Norman Reed) شد. همچنین، گزارشات حاکی از اخراج حدود یک سوم کارکنان شعبه آمریکایی Binance.US هستند.

طبق گزارش کوین تلگراف، به گفته یکی از سخنگویان Binance.US، این تغییرات به منظور تبدیل شدن این صرافی به یک صرافی متمرکز بر روی ارزهای دیجیتال (crypto-only) و ادامه فعالیت بهتر انجام شده است. این تصمیم‌ها در پاسخ به تلاش‌های تهاجمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به منظور فلج کردن صنعت ارزهای دیجیتال و اثرات منفی آن بر کسب‌و‌کارها و نوآوری‌ها در آمریکا اتخاذ شده است.

سخنگوی Binance در این زمینه اظهار نموده است:

“تلاش‌های تهاجمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای فلج کردن صنعت ما و تاثیرات ناشی از اقدامات آن بر کسب‌و‌کارهای ما، عواقب نامطلوبی برای مشاغل و نوآوری‌های آمریکایی داشته و این یک نمونه ناگوار از آن است.”

برایان شرودر از بایننس استعفا داد

استعفای برایان شرودر از بایننس

برایان شرودر در سپتامبر 2021 به تیم Binance.US پیوسته بود، اما تحت فشارهای نظارتی اخیر، تصمیم به استعفا از مسئولیت خود گرفت.

علاوه بر این، در ابتدای سال جاری، کمیسیون بورس و کمیسیون معاملات آتی کالا از Binance، شعبه آمریکایی آن و چانگ پنگ ژائو به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار و کالاها شکایت کرده و آنها را به سو استفاده از دارایی‌های کاربران متهم کرده بود.

در پی این تغییرات در مدیریت، شعبه آمریکایی Binance اعلام کرد که تمرکز خود را تنها بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز می‌کند. با این حال، در ماه آگوست، با همکاری پلتفرم MoonPay، دوباره امکان رمپ‌های واریز و برداشت دلار را فعال کرده است.

با توجه به گزارش‌ها از ماه جولای، سهم Binance.US از بازار آمریکا به شدت کاهش یافته و از 22% در ماه آوریل به حدود 0.9% در ماه ژوئن کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!