اتمام پشتیبانی بایننس از NFT های پالیگان

صرافی بایننس تصمیم دارد به پشتیبانی از NFT های مبتنی بر پالیگان خاتمه دهد.
پشتیبانی بایننس از NFT های پالیگان

در تاریخ 26 سپتامبر 2023، بازار توکن‌های بی‌همتا (NFT) در بایننس به پایان می‌رسد و شبکه پالیگان دیگر از آن پشتیبانی نخواهد کرد. این اقدام به تبعیت از تصمیماتی است که توسط صرافی اعلام شده و در نتیجه، NFTهایی که بر روی این شبکه ایجاد شده‌اند، نیز به پایان خواهند رسید.

با تأکید به اطلاعات ارائه شده از سوی دبلاک، بازار NFT در بایننس قرار است در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) ساعت 9:30 صبح به وقت تهران پشتیبانی از NFTهایی که بر اساس شبکه پالیگان ایجاد شده‌اند را متوقف کند. از آن زمان به بعد، کاربران دیگر قادر به خرید یا فهرست‌کردن این نوع NFTها نخواهند بود. همچنین، تمامی NFTهایی که در لیست‌های موجود باشند نیز تحت تأثیر این تصمیم جدید از سوی بایننس قرار می‌گیرند همچنین بایننس اعلام کرد:

کاربران بایننس می‌بایست NFTهای مبتنی بر شبکه پالیگان را تا تاریخ 31 دسامبر، ساعت 23:59 به وقت ساعت هماهنگ جهانی (11 دی، ساعت 3:29 صبح به وقت تهران) از بازار NFT خارج کنند.

علاوه بر این، بایننس قصد دارد برنامه استیکینگ NFT خود را برای NFTهای سندباکس (LAND)  پس از تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) متوقف کند. به این ترتیب، کاربران این پلتفرم دیگر نمی‌توانند NFTهای سندباکس را در شبکه پالیگان استیک کرده و در ازای آن پاداش دریافت کنند. این تصمیم توسط صرافی بایننس تأیید شده است.

پشتیبانی بایننس از NFT های پالیگان

این تصمیم پس از بررسی‌ها و ارزیابی‌های دقیق انجام گرفته و به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم ما برای بهبود عرضه محصولات متنوع در بازار NFT بایننس اعلام شده است.

مجموعه NFTهای سندباکس

مجموعه NFTهای سندباکس دومین مجموعه NFT با حجم معاملات بالا در شبکه پالیگان در بازار NFT بایننس به شمار می‌آید. کف قیمت این توکن‌ها حدود 899.15 MATIC (معادل حدود 494 دلار) و حجم کل معاملات آن‌ها از ابتدا حدود 20.2 میلیون MATIC (معادل حدود 11.1 میلیون دلار) را به خود اختصاص داده است.

مهم است به ذکر برسانیم که پس از حذف پالیگان، بازار NFT بایننس تنها از سه شبکه بلاکچین، یعنی BNB Chain، اتریوم و بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!