تاریخ انتشار Football Manager 2024

تاریخ انتشار رسمی بازی Football Manager 2024 به تازگی اعلام شده است.
بازی Football Manager 2024

سرانجام، شرکت سگا (SEGA) و استودیوی اسپورتس اینتراکتیو (Sports Interactive) تاریخ انتشار بازی Football Manager 2024 را به عموم اعلام کردند.

در تاریخ 6 نوامبر 2023 (15 آبان 1402)، بازی Football Manager 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی به صورت انحصاری از طریق سرویس نتفلیکس بر روی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید یا iOS قابل بازی خواهد بود.

بازی Football Manager 2024

بازی Football Manager 2024

نسخه جدید از فرنچایز Football Manager با محتوای جدید و بهبودهای چشمگیری به مخاطبان خود پیشنهاد می‌دهد. از جمله این بهبودها می‌توان به افزودن اهداف فردی بازیکنان، بهبود در منطق تعامل، بهبود در ضربه‌های آزاد، موتور پیشرفته برای مسابقه و امکانات دیگر اشاره کرد.

طبق گزارش وبسایت GamingBolt، بازی Football Manager 2024، همانند نسخه‌های گذشته، در پلتفرم‌های مختلفی عرضه می‌شود. نسخه اصلی با عنوان FM 24 Console برای PC و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد و مانند سال‌های گذشته، از طریق سرویس Game Pass برای PC و ایکس باکس در دسترس خواهد بود. همچنین، نسخه FM 24 Touch برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در مورد نسخه موبایل FM 24 Mobile، این بازی برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس خواهد بود. اما در امسال، برای اولین بار، نسخه موبایل این بازی به طور انحصاری از طریق نتفلیکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگرچه تاریخ عرضه جهانی بازی Football Manager 2024 برای تاریخ 6 نوامبر برنامه‌ریزی شده است، افرادی که این بازی را پیش‌خرید کنند، تقریباً دو هفته زودتر از تاریخ رسمی انتشار به دسترسی زودهنگام خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!