توزیع توکن های اولین ایردراپ آپتیمیزم

آپتیمیزم توکن های باقی مانده از اولین ایردراپ خود را میان کاربران واجد شرایط توزیع کرد.
اولین ایردراپ آپتیمیزم

دیروز، لایه 2 آپتیمیزم (Optimism) اعلام کرد که قصد دارد توکن‌هایی که از اولین ایردراپ خود دریافت نشده‌اند، را به صورت مستقیم به آدرس‌های باقی‌مانده توزیع کند. تعداد این توکن‌ها OP حدود 49 میلیون و ارزش آن‌ها به بیش از 66 میلیون دلار می‌رسد.

به نقل از دبلاک، شبکه آپتیمیزم که یکی از بزرگ‌ترین راهکارهای لایه 2 اتریوم محسوب می‌شود، اعلام کرد که تصمیم به توزیع مستقیم باقی‌مانده توکن‌های اولین ایردراپ خود دارد. این توزیع به آدرس‌هایی خواهد بود که هنوز اقدام به دریافت ایردراپ خود ننموده‌اند.

اولین ایردراپ آپتیمیزم

در تاریخ 1 ژوئن 2022 (11 خرداد 1401)، ایردراپ اولیه آپتیمیزم آغاز شد و حدود 215 میلیون توکن OP برای آن در نظر گرفته شد. این شبکه قرار بود که تمامی توکن‌های مذکور را بین آدرس‌هایی توزیع کند که از قبل برای شرکت در ایردراپ آن اقدام (Claim) کرده بودند. با این حال، تنها 166 میلیون توکن از این تعداد به آدرس‌های واجد شرایط توزیع شد و حدود یک چهارم آدرس‌های واجد شرایط ایردراپ خود را دریافت نکردند. در نتیجه، در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور)، آپتیمیزم توکن‌های این آدرس‌ها را مستقیماً بین آن‌ها توزیع کرد.

آپتیمزم قبلاً اعلام کرده بود که 19% از توکن OP در ارائه اولیه از طریق ایردراپ توزیع می‌شود. تاکنون، این شبکه دو بار ایردراپ توکن خود را انجام داده است، اما هنوز 13.73% از توکن‌های ارائه اولیه توزیع نشده‌اند. در حال حاضر، آپتیمزم هیچ اطلاعاتی درباره ایردراپ سوم خود منتشر نکرده است.

اولین ایردراپ آپتیمیزم

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در حال حاضر آپتیمیزم در جدول بزرگترین ارزش سرمایه‌گذاری در لایه 2 بر اساس بلاکچین اتریوم رتبه دوم را دارد. به یاد داشتن این نکته مهم است که قیمت توکن OP در 24 ساعت گذشته حدود 1.5% کاهش یافته و به 1.37 دلار رسیده است.

معرفی گجت اندروید باکس

اندروید باکس (Android Box) یک دستگاه سخت افزاری است که برای تبدیل تلویزیون های معمولی به تلویزیون های هوشمند استفاده می‌شود. این باکس دارای سیستم عامل اندروید است و امکاناتی مشابه یک تبلت یا یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!