تایید رسمی بازی The Division 3

یوبیسافت رسما بازی The Division 3 را معرفی و جزییات اولیه‌ای از آن ارائه کرده است.
بازی The Division 3

شرکت یوبیسافت به طور رسمی اعلام کرده است که بازی “The Division 3” در طرح‌ریزی برنامه‌های آینده‌اش جای دارد. این شرکت فرانسوی اعلام کرده است که جولین گریتی، که سابقاً در توسعه نسخه‌های قبلی از مجموعه بازی‌های “The Division” تجربه داشته و در حال حاضر به عنوان کارگردان بازی “Star Wars Outlaws” فعالیت می‌کند، پس از انتشار بازی “Star Wars Outlaws” به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در توسعه بازی “The Division 3” خواهد شرکت کرد.

جزئیات بازی The Division 3

جولین گریتی مسئول طراحی ایده‌کلی بازی “The Division 3” است و یک تیم برای توسعه این بازی تشکیل خواهد داد. انجام توسعه بازی به استودیو یوبیسافت مسیو سپرده شده است، که در حال حاضر در توسعه بازی جدید “Star Wars” مشغول است. به همین دلیل، احتمالاً باید صبر کرد تا بازی “The Division 3” منتشر شود.

یوبیسافت همچنین اعلام کرده است که به پشتیبانی از بازی “The Division 2” ادامه خواهد داد و جولین گریتی علاوه بر بازی “The Division 3″، نظارت بر سایر پروژه‌های مرتبط با این مجموعه مانند “The Division Heartland” و “The Division Resurgence” نیز خواهد داشت.

بازی The Division 3

درباره آینده مجموعه “The Division”، جولین گریتی اظهار داشت: “مجموعه ‘The Division’ با بیش از 40 میلیون کاربر هنوز در ابتدای راه است. هنوز می‌توان داستان‌های زیادی در این دنیا تعریف کرد و آینده این مجموعه را به مکان‌های جدیدی خواهیم برد. هدف ما ارتقای کیفیت بازی به طور کلی خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا تجربه‌ای با گرافیک بالا و گیم‌پلی جذاب ارائه دهیم. در حال حاضر تعداد زیادی از افراد مستعد در توسعه این مجموعه مشغول به کار هستند.”

استودیو یوبیسافت همچنین در کنار بازی “The Division 3” و “Star Wars Outlaws”، در فرآیند توسعه بازی “Avatar: Frontiers of Pandora” نیز فعالیت دارد و اعضای تیم آن به نظر می‌آید که در حال حاضر بسیار مشغول هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!