پشتیبانی سوشی سواپ از بلاکچین آپتوس

صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ اعلام کرده است که از بلاکچین آپتوس پشتیبانی خواهد کرد.
سوشی سواپ و بلاکچین آپتوس

تیم توسعه صرافی غیرمتمرکز “سوشی سواپ” اعلام کرده است که آنها قصد دارند پلتفرم خود را در شبکه بلاکچینی “آپتوس” راه‌اندازی کنند. این اولین بار است که “سوشی سواپ” در یک بلاکچین که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار نیست، فعالیت خواهد کرد.

به نقل از دبلاک، بازارساز خودکار نسخه دوم “سوشی سواپ” قرار است پشتیبانی از شبکه “آپتوس” را آغاز کند. تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم در بیانیه‌ای در این رابطه اظهار کرده است:

این برای نخستین بار است که “سوشی سواپ” از یک زنجیره غیرسازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از زنجیره غیر EVM اولیه، یعنی “آپتوس”، به “سوشی سواپ” این امکان را می‌دهد که به اهداف مهم خود در زمینه فناوری‌های میان‌زنجیره‌ای و چندزنجیره‌ای دست یابد.

سوشی سواپ و بلاکچین آپتوس

شبکه های پشتیبانی شده توسط سوشی سواپ 

شبکاتی مانند اتریوم، فانتوم، پالیگان، آربیتروم و BNB Chain از میان شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) هستند که در حال حاضر سوشی سواپ از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

آپتوس یک بلاکچین لایه 1 است که با حمایت شرکت خطرپذیر اندرسون هوروویتز (a16z) راه‌اندازی شده است. این شبکه توسط توسعه‌دهندگان متا (Meta) توسعه یافته و امکان ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز با استفاده از زبان برنامه‌نویسی موو (Move) را به توسعه‌دهندگان مختلف می‌دهد. زبان برنامه‌نویسی موو نیز بر پایه زبان برنامه‌نویسی Rust توسعه یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!