هوش مصنوعی بینگ برای ساخت تصاویر

هوش مصنوعی Bing Image Creator یکی از قوی ترین ابزار ها برای خلق تصاویر دلخواه است و توانایی و خلاقیت بسیار خیره کننده ای دارد.
هوش مصنوعی بینگ

هوش مصنوعی بینگ برای ساخت تصاویر

هوش مصنوعی موتور جستجوی Bing که به تازگی کار خود را آغاز نموده است از قدرت و خلاقیت بالایی برخورد دار است. این هوش مصنوعی برای ساخت و خلق تصاویر دلخواه شما ایجاد شده است و میتواند هرچیزی که میخواهید را بسازد.

بینگ یک هوش مصنوعی است که توسط تیم تحقیقاتی مایکروسافت توسعه یافته و به عنوان بخشی از موتور جستجوی بینگ ارائه می‌شود. این هوش مصنوعی قادر است تصاویری را بر اساس متن ورودی ایجاد کند. برای انجام این کار، Bing از شبکه‌های عصبی پیچشی (Convolutional Neural Networks) و تکنیک‌های یادگیری ماشینی پیشرفته بهره می‌برد.

 این هوش مصنوعی با توجه به توضیحاتی که برای آن مینویسید و درخواستی که میکنید، سعی میکند نزدیک ترین و شبیه ترین نتیجه ممکن را برای شما ارائه دهد. هوش مصنوعی بینگ با هر بار درخواست 4 عدد عکس برای شما با توجه به خواسته تان ارائه میدهد.

هوش مصنوعی بینگ بصورت رایگان بوده و صرفا لازم است که در آن ثبت نام کرده و بتوانید از امکانات این هوش مصنوعی بهره مند شوید. این هوش مصنوعی از زبان انگلیسی و فارسی و سایر زبان های دنیا پشتیبانی میکند و هیچگونه محدودیت زبانی برای شما کاربان محترم نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که هر روز صرفا 100 بار میتوانید از این هوش مصنوعی درخواست ساخت و تولید تصاویر کنید.

هوش مصنوعی بینگ

آموزش استفاده از هوش مصنوعی بینگ

برای استفاده از هوش مصنوعی بینگ از دو راه مختلف میتواندی اقدام کنید. در ادامه به هردو این روش ها میپردازیم:

روش اول:

  • ابتدا وارد سایتBing.com/Create  شوید.
  • بر روی گزینه Join & Create کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوید(اگر حساب کاربری ندارید، حساب جدید ایجاد کنید).
هوش مصنوعی بینگ

پس از ورود به حساب کاربری تان، در کادر مشخص شده خواسته هایتان را بنویسید و جزئیات لازم را توضیح دهید و پس از چند ثانیه نتیجه را دریافت کنید.

هوش مصنوعی بینگ

روش دوم:

  • ابتدا وارد سایت اصلی بینگ شوید.
  • سپس در بالای صفحه بر روی گزینه Chat کلیک کنید.
  • در کادر مشخص شده درخواست های خود را باه همراه عبارت هایی مثل create an image یا generate a photo بنویسید تا عکس های دلخواه تان را دریافت کنید.
هوش مصنوعی بینگ

این هوش مصنوعی قدرت و خلاقیت بالایی دارد و میتواند کار های شما را بسیار سریع تر پیش ببرد. پیشنهاد میشود حداقل یک بار از این هوش مصنوعی استفاده کنید چون واقعا شما شگفت زده و شیفته خود میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!