بازی های جدید آیفون 15 پرو و پرو مکس

اپل در مراسم واندرلاست 2023 بازی های جدیدی برای آیفون 15 پرو و پرو مکس معرفی کرد.
بازی های آیفون 15 پرو و پرو مکس

همانطور که می‌دانید، مدتی پیش اپل یک رویداد برگزار کرد تا خانواده آیفون 15 و اپل واچ‌های سری جدید را معرفی کند. در این رویداد، یک سورپرایز جذاب برای گیمرها نیز وجود داشت. اپل اعلام کرد که آیفون 15 پرو و پرو مکس با استفاده از پردازنده‌ی A17 Pro با تکنولوژی 3 نانومتری، توانایی اجرای برخی از بازی های کنسولی را دارند.

بازی های گرافیکی برای آیفون 15 پرو و پرو مکس

تا کنون، اشاره شده است که Assassin’s Creed Mirage و همچنین Resident Evil 4 Remake، Resident Evil Village و در نهایت Death Stranding به طور تدریج برای آیفون 15 پرو در دسترس قرار خواهند گرفت. طبق اعلام، تا پایان سال جاری، کاربران این دستگاه می‌توانند از این بازی‌ها لذت ببرند. همچنین در سال 2024، Assassin’s Creed Mirage نیز به لیست بازی‌های قابل اجرای آیفون 15 پرو و پرو مکس افزوده خواهد شد.

بازی های آیفون 15 پرو و پرو مکس

مشخصات سخت افزاری آیفون 15 پرو و پرو مکس

بدون شک، این یکی از مهم‌ترین اخبار در دنیای گیمینگ برای گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته است. اپل ادعا می‌کند که GPU جدید در آیفون 15 پرو و پرو مکس نسبت به نسل قبلی تا 20 درصد سریع‌تر عمل می‌کند. این GPU با طراحی 6 هسته‌ای خود، علاوه بر حفظ بهره‌وری انرژی، عملکرد بسیار قوی و قابلیت ردیابی سخت‌افزاری را به ارمغان می‌آورد.

در طی رویداد، اپل به پشتیبانی از کنترلرها اشاره کرد و تأکید داشت که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای تجربه بهتر و عمیق‌تر در بازی‌ها بهره ببرند. در ویدیوهای مرتبط با رویداد، کنترلر دوال سنس دیده شد و احتمالاً پشتیبانی از کنترلرهای دیگر نیز در آینده برای آیفون‌های نسل جدید، به ویژه دسته ایکس باکس، امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!