قابلیت ارتباط ماهواره ای در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3

شرکت کوالکام قصد دارید در تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 3 از قابلیت ارتباط ماهواره ای رو نمایی کند.
ارتباط ماهواره ای در تراشه اسنپدراگون کوالکام

شرکت کوالکام در نسل بعدی تراشه‌های پرچم‌دار خود، قصد دارد از ارتباط ماهواره ای استفاده کند. بر اساس گزارش‌ها، این اتفاق ممکن است با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز رخ دهد. همچنین، احتمال وجود نسخه ویژه‌ای از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 که از امکان ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می‌کند، وجود دارد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 امکان پشتیبانی از ارتباط ماهواره ای را دارد، اما تا به حال در هیچ گوشی اندرویدی با این تراشه، این ویژگی مشاهده نشده است. با این حال، کوالکام قصد دارد که ویژگی ارتباط ماهواره ای را به صورت داخلی به یکی از نسخه‌های تراشه Snapdragon 8 Gen 3 اضافه کند.

ارتباط ماهواره ای در تراشه اسنپدراگون کوالکام

پشتیبانی از قابلیت ارتباط ماهواره در اسنپدراگون 8 نسل 3

به گزارش وبسایت WCCFTECH ، افشاگر مشهور Digital Chat Station معتقد است که نسخه ویژه‌ای از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 با امکان ارتباط ماهواره ای عرضه خواهد شد. این تراشه به احتمال زیاد، نسخه For Galaxy است که قرار است همراه با گوشی گلکسی اس 24 به بازار عرضه شود.

قابلیت ارتباط ماهواره ای در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3

به گفته شایعات، سامسونگ نیز قصد دارد در نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود از فناوری ارتباط ماهواره ای استفاده کند. به نظر می‌رسد این اتفاق بسیار زود با عرضه گوشی سری اس 24 اتفاق خواهد افتاد. در ابتدای سال جاری، کوالکام نیز قابلیت Snapdragon Satellite را معرفی کرد که مانند Emergency SOS اپل عمل می‌کند.

برای اجرای طرح فناوری ارتباط ماهواره ای در تراشه‌های پرچم‌دار خود، کوالکام نیاز به بستن قرارداد با یک شرکت ماهواره‌ای دارد و به نظر می‌رسد قرارداد این شرکت با Iridium Communications با مشکل روبرو شده است. در رویداد معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قرار است درباره این موضوع صحبت کند و جزئیات بیشتری را در این خصوص ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!