تغییر نام صرافی Huobi به HTX

صرافی هوبی در دهمین سالگرد تاسیس خود نامش را به HTX تغییر داد.
تغییر صرافی Huobi به HTX

صرافی هوبی به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خود، نام خود را به “HTX” تغییر داد. این تغییر نام باعث جذب توجه فعالان بازار کریپتو شده است، زیرا نام جدید هوبی با نام صرافی FTX شباهتی دارد. این تغییر نام نه تنها در نام صرافی بلکه در شبکه‌های اجتماعی و نام برخی از محصولات هوبی مانند “HTX Earn” نیز اعمال شده است. هوبی در پیامی اعلام کرده است:

حرف H در HTX مخفف هوبی (Huobi)، حرف X مخفف صرافی (Exchange) و حرف T نمایانگر شبکه ترون (TRON) باقی‌مانده است؛ زیرا تعهد ما نسبت به این شبکه تغییر نکرده است. از نظر دیگر، HTX ترکیبی از HT که نمایانگر توکن بومی این پلتفرم است و X که نمایانگر صرافی است، می‌باشد.

صرافی HTX یا هوبی توضیح داده که حرف X در بین اعداد رومی به معنای عدد 10 است و این تغییر نام به عنوان ادای احترام به دهمین سالگرد تاسیس این پلتفرم انتخاب شده است.

تغییر صرافی Huobi به HTX

شباهت اسم صرافی FTX، صرافی GTX و صرافی HTX

به نقل از دبلاک، جاستین سان (Justin Sun)، مشاور صرافی هوبی، برنامه دارد در بعد از ظهر روز 14 سپتامبر (23 شهریور) در رویداد توکن 2049 (Token2049) کشور سنگاپور حضور یابد و سخنرانی ارائه دهد. همچنین پلتفرم هوبی قرار است در صبح همان روز یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

نام جدید صرافی هوبی به حدی به نام انتخابی اولیه صرافی OPNX شباهت دارد. در ابتدا، مدیران صرافی OPNX قصد داشتند نام این پلتفرم را با توجه به نام صرافی FTX و با وجود حرف G بعد از F را “GTX” بگذارند. با این حال، صرافی CoinFlex که در راه‌اندازی OPNX همکاری داشت، سپس اعلام کرد که نام “GTX” تنها یک نام موقت بوده و اهمیتی ندارد.

همانطور که قبلاً اعلام شد، سم بنکمن فرید، مدیرعامل صرافی FTX، در حال حاضر در زندان قرار دارد و دادگاه مرتبط با او در ماه آینده برگزار خواهد شد. در همین میان، مدیران جدید این پلتفرم در تلاش هستند تا مجدداً آن را راه‌اندازی کنند. همچنین، صرافی‌های بولیش (Bullish) و ترایب کپیتال (Tribe Capital) نیز تاکنون پیشنهادات خود را برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اعلام کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!