ایرپاد پلی استیشن 5

ایرپاد پلی استیشن 5 با قابلیت حذف نویز در راه است و بزودی عرضه میشود.
ایرپاد پلی استیشن 5 با قابلیت حذف نویز

در حال حاضر، شایعات مربوط به ساخت یک هدفون بی‌سیم برای کنسول پلی‌استیشن 5 به واقعیت نزدیک شده و بر اساس اطلاعات اخیر، به نظر می‌رسد که این محصول به زودی عرضه خواهد شد. این نتیجه از لیست شدن یک ایرباد مجهز به فناوری حذف نویز در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برای PS 5 به دست آمده است.

اسناد افشا شده از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نشان می‌دهد که در آینده ای نزدیک، ایربادهای پلی استیشن با قابلیت حذف نویز عرضه خواهند شد. این اطلاعات در حالی افشا شده که در گذشته، شایعات زیادی در مورد ساخت هدفون‌های بی‌سیم برای پلی‌استیشن 5 توسط سونی در فضای مجازی منتشر شده بود.

به نظر می‌رسد که شایعات مربوط به ساخت هدفون بی‌سیم برای کنسول پلی‌استیشن 5 به واقعیت تبدیل شده است و به زودی ایربادهایی برای این کنسول معرفی خواهند شد. این دستگاه با یک آداپتور USB همراه است.

ایرپاد پلی استیشن 5 با قابلیت حذف نویز

ایرپاد پلی استیشن 5 با قابلیت حذف نویز

به گزارش Gizmochina ، ایربادهایی با قابلیت حذف نویز (Noise Cancellation) به طور اختصاصی برای کنسول گیمینگ پلی استیشن 5 طراحی شده‌اند. با توجه به اینکه پلی‌استیشن 5 از اتصال بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، استفاده از یک آداپتور USB برای برقراری ارتباط بین کنسول و ایربادها، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

اطلاعات ثبت شده در FCC نشان می‌دهد که ایربادهایی با شماره مدل YY2977 برای عرضه آماده شده‌اند و آداپتور USB مربوط به آن‌ها نیز با شماره مدل YY2980 در سیستم ثبت شده است.

ایرپاد پلی استیشن 5 با قابلیت حذف نویز

به طور استاندارد، این ایرباد با یک جعبه لولایی عرضه خواهد شد و هیچ حاشیه‌ای ندارد، همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود. بر اساس اطلاعات موجود، ایربادهای مخصوص پلی استیشن 5 با نام تجاری PlayStation یا INZONE به بازار عرضه خواهند شد.

اطلاعات ثبت شده در FCC نشان می‌دهد که معرفی و عرضه ایربادهای PS5 و گیرنده USB همراه آن، به زودی قریب‌الوقوع است. با این حال، سونی تا به این لحظه هیچ بیانیه رسمی درباره این محصول جدید خود منتشر نکرده است. برچسب قیمت و زمان عرضه دقیق این ایربادها به زودی مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!