عکس قاب کیس آیفون 15 افشا شد

عکسی از قاب گوشی آیفون 15 فاش شده است و اطلاعات بیشتری درباره سری بعدی گوشی های آپل پخش کرده است.
قاب کیس آیفون 15

عکس‌هایی از جعبه‌هایی که مربوط به آیفون 15 اولترا می‌باشند، همراه با شایعاتی درباره جایگزینی دکمهٔ بیصداکردن با یک دکمهٔ “اکشن” سوم در کنار گوشی هوشمند، منتشر شده است.

شایعاتی که مدتی است در حال گسترش هستند، ادعا می‌کنند که روزهای دکمهٔ بیصداکردن به پایان رسیده و آن را با یک دکمهٔ چندکارهٔ “اکشن” جایگزین خواهند کرد. یک فاش‌کننده به نام Majin Bu در X عکس‌هایی را که او آن‌ها را برای iPhone 15 Ultra تشخیص داده است، منتشر کرده است.

جعبه‌ها شامل نسخه‌های سبز، سیاه و آبی تیره هستند و نماد اپل روی پشت آن‌ها قرار دارد، که نشان می‌دهد احتمالاً واقعاً محصولات اپل هستند.
در یک توییت توضیح‌دهنده، فاش‌کننده اعلام کرده است که “این یک تقلید است و یک محصول رسمی نیست.” این به این معنی است که احتمالاً جعبه‌ها از تأمین‌کنندهٔ اپل تهیه نشده‌اند و ممکن است در واقع محصولات واقعی نباشند.

قاب کیس آیفون 15

تصویر لو رفته از قاب کیس آیفون 15

تصاویر نشان می‌دهند که جعبه‌ها سه دکمه دارند که دو دکمهٔ پایینی آنها کمی بزرگتر از دکمهٔ بالایی هستند و دکمهٔ سوم کمی کوچکتر و کمی فروکش کرده است. این دکمه سوم به عنوان دکمهٔ “اکشن” احتمالاً تأیید شده است.

تصاویر دیگر از جعبه‌ها نشان می‌دهند که از طراحی معمول اپل استفاده شده است، از جمله بالشتک نرم، حلقهٔ قابل تشخیص برای MagSafe، لبهٔ کوچک اطراف برآمدگی دوربین و لوگوی اپل فروکش کرده در پشت.

اگرچه به نظر می‌رسد قابل قبول باشد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که تصاویر، یک محصول دیگر را نشان می‌دهند و هیچ کس به جز اپل واقعاً نمی‌داند که این شرکت در پاییز چه محصولی را معرفی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد دکمهٔ اکشن در مدل‌های iPhone 15 Pro یا Ultra موجود خواهد بود، زیرا در کدهای iOS 17 اشاره‌هایی به وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک دکمه را شخصی‌سازی کرد تا عملکردهای مختلفی انجام دهد، مانند با یک فشار سبک فوکوس خودکار دوربین را فعال کرد و با یک فشار کامل عکس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!