زمان رونمایی از آیفون 15

اطلاعاتی درباره زمان رونمایی و معرفی سری گوشی های آیفون 15 منتشر شده است.
معرفی گوشی آیفون 15

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر و روزهای آینده، اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره گوشی‌های آیفون 15، که در انتظار آن هستیم، منتشر می‌شود. اگرچه اپل تاکنون به صورت رسمی زمان معرفی این گوشی‌های هوشمند را اعلام نکرده است، اما به تازگی گزارشی منتشر شده که زمان دقیق برگزاری رویداد معرفی این محصولات را فاش می‌کند.

به طور آتی، اپل در روزهای آینده قصد دارد با برگزاری یک رویداد، نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کند. در این رویداد، انتظار می‌رود گوشی‌های آیفون 15 و نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل با نام اپل واچ سری 9 معرفی شوند. تا کنون، تنها مشخص بود که این رویداد در نیمه اول ماه سپتامبر برگزار می‌شود، اما اطلاعات دقیق‌تری درباره زمان برگزاری این رویداد منتشر نشده است.

سایت 9to5mac در گزارشی اعلام کرده است که به زمان برگزاری رویداد اپل دسترسی پیدا کرده است. بر اساس این گزارش و تأیید چندین منبع خبری مرتبط، اپل قصد دارد گوشی‌های آیفون 15 را در یک مراسم برگزار کند که در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریورماه) برگزار می‌شود. گزارش نیز ذکر کرده است که بخشی از اپراتورهای تلفن همراه از کارمندان خود درخواست کرده‌اند تا در روز 13 سپتامبر مرخصی نگیرند یا غیبت نکنند؛ زیرا قرار است محصولات مهمی در این تاریخ معرفی شوند.

معرفی گوشی آیفون 15

زمان پیش فروش و معرفی گوشی آیفون 15

با توجه به معمول بودن معرفی گوشی‌های جدید آیفون توسط اپل در ماه سپتامبر هر سال و اهمیت بالای این رویداد در حوزه گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود که اپراتورهای همراه به معرفی گوشی‌های آیفون 15 اشاره کنند. همچنین، در سال گذشته، اپل با شکستن روزهای معمولی معرفی گوشی‌های آیفون 14 را در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر انجام داد. در سال‌های گذشته، این رویدادها معمولاً در روزهای سه شنبه برگزار می‌شدند. با توجه به اینکه 13 سپتامبر امسال نیز یک روز چهارشنبه است، احتمالاً گزارش‌های موجود درباره تاریخ برگزاری رویداد صحت داشته باشند.

با توجه به معرفی گوشی‌های آیفون 15 در تاریخ 13 سپتامبر، احتمالاً پیش‌فروش این محصولات از تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز خواهد شد و همچنین در یک هفته بعد، یعنی در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور)، عرضه رسمی این محصولات آغاز می‌شود.

با توجه به مشکلاتی که در خط تولید گوشی‌های آیفون 14 پلاس در سال گذشته به وجود آمد، عرضه این محصولات با تاخیر فراوانی صورت گرفت و از تاریخ 7 اکتبر آغاز شد. همچنین، در سال 2020 نیز با مشکلاتی مشابه، تاخیر در عرضه گوشی‌های آیفون 12 پرومکس و آیفون 12 مینی روبرو بودیم. بر اساس گفته‌ها، احتمالاً در سال جاری نیز به دلیل مشکلات خط تولید، عرضه حداقل یک مدل از گوشی‌های آیفون 15 با تاخیر همراه خواهد بود. البته، برخی گزارش‌ها نیز اعلام کرده‌اند که فروش تمامی مدل‌های آیفون 15 در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد، اما در عرضه برخی از مدل‌ها احتمالاً با کمبود قابل توجهی مواجه خواهیم بود.

معرفی گوشی آیفون 15

تغییرات و مشخصات آیفون 15

براساس گزارش‌های منتشر شده تاکنون، در گوشی‌های آیفون 15 امسال، تغییراتی در طراحی اعمال خواهد شد. نمایشگر این گوشی‌های هوشمند انحنای بیشتری در حاشیه‌ها خواهند داشت و حاشیه‌های باریک‌تری در نظر گرفته شده است. همه چهار مدل آیفون 15 دارای قابلیت Dynamic Island خواهند بود، و اپل قصد دارد پورت Lightning را حذف کرده و آن‌ها را به پورت USB-C مجهز کند. علاوه بر این، در نسخه پرو این محصول، فریم فولادی به جای فریم تیتانیومی جایگزین خواهد شد.

بر اساس برخی از گزارش‌ها، گوشی‌های آیفون 15 و 15 پلاس با تراشه A16 Bionic مجهز خواهند شد، که در سال گذشته در گوشی آیفون 14 پرو استفاده شده بود. اما برای گوشی‌های آیفون 15 پرو و 15 پرومکس، تراشه جدیدی با نام A17 در نظر گرفته شده است که قدرت و عملکرد بهتری دارد. همچنین، در گوشی آیفون 15 پرومکس، برای اولین بار سنسوری با لنز پریسکوپ حضور خواهد داشت که بزرگنمایی اپتیکی بهتری را فراهم می‌کند. با این تغییرات، قیمت گوشی‌های آیفون احتمالاً افزایش خواهد یافت. برخی گزارش‌ها نیز اشاره کرده‌اند که این محصولات نسبت به نسل قبلی حداکثر 200 دلار گران‌تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!