معرفی گوشی های Nokia G310 و Nokia C210

نوکیا به تازگی از دو گوشی هوشمند جدید با نام Nokia G310 و Nokia C210 رونمایی کرده است.
مشخصات Nokia G310 و Nokia C210

در صنعت تلفن همراه، برند نوکیا به عنوان یکی از برندهای معروف و محبوب شناخته می‌شود. اما در سال‌های اخیر، به دلیل رقابت شدید از سوی شرکت‌های چینی و سامسونگ، سهم بازار گوشی‌های هوشمند نوکیا در معرض خطر قرار گرفته است. با این حال، شرکت HMD Global به عنوان برندهای نوکیا، با عرضه گوشی‌های جدید و با کیفیت، سعی در بهبود جایگاه خود دارد.

در این راستا، دو مدل گوشی Nokia G310 و Nokia C210 با قیمت رقابتی و در رده میان‌رده، به منظور رقابت با سایر شرکت‌ها معرفی شده‌اند. در ادامه، مشخصات فنی و قابلیت‌های این دو مدل را بررسی می‌کنیم.

مشخصات Nokia G310 و Nokia C210

مشخصات گوشی Nokia G310

گوشی Nokia G310 یک گوشی 5G است که با تراشه پردازشی Qualcomm Snapdragon 480+ تجهیز شده است. دارای پردازنده 8 هسته‌ای با هسته‌های قدرتمند Cortex-A76 است و قادر به اجرای بازی‌ها و برنامه‌های با گرافیک بالا است. حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است و قابلیت افزایش تا 512 گیگابایت را دارد.

صفحه نمایش آن از نوع IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن HD+ است. دوربین عقب سه‌گانه با سنسور 48 مگاپیکسل، دوربین عمق‌سنج و دوربین زاویه عریض است. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی در قالب ناچ قطره ای قرار دارد. باتری با ظرفیت 4470 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 18 وات دارد. سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند و از به روزرسانی‌های امنیتی ماهانه و نسخه‌های جدید اندروید پشتیبانی می‌کند.

مشخصات Nokia G310

این گوشی دارای سنسور اثر انگشت در پشت بدنه، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری صدا، بلندگوهای استریو، رادیو FM و NFC است. همچنین با فناوری QuickFix نوکیا، قابلیت تعمیر توسط کاربر را دارد.

قیمت اولیه Nokia G310 در بازار آمریکا 199 دلار است و در رنگ‌های آبی و سفید عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی Nokia C210

نوکیا C210 یک گوشی هوشمند اقتصادی است که توسط شرکت HMD معرفی شده است. این گوشی از تراشه Qualcomm Snapdragon 662 استفاده می‌کند که شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای با چهار هسته قدرتمند Cortex-A73 و چهار هسته کم مصرف Cortex-A53 است. این تراشه اجرای برنامه‌های سبک و گرافیک متوسط را ممکن می‌سازد. حافظه RAM این گوشی 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است و با استفاده از کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

نوکیا C210 با صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD و رزولوشن HD+ عرضه می‌شود. در قسمت پشتی گوشی، دوربین دوگانه نوکیا C210 با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل، همراه با فلاش LED و فوکوس خودکار قرار دارد. دوربین جلویی این گوشی نیز با سنسور 5 مگاپیکسل در ناچ قطره‌ای در بالای صفحه نمایش قرار دارد.

مشخصات Nokia C210

گوشی دارای باتری 4000 میلی‌آمپر‌ساعت است که از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی از سیستم عامل Android Go Edition بر پایه نسخه 13 استفاده می‌کند که برای تجربه بهینه در دستگاه‌های با مشخصات پایین طراحی شده است. همچنین، Nokia C210 دارای سنسور اثر انگشت در پشت بدنه، پورت microUSB، جک 3.5 میلی‌متری صدا، بلندگوهای استریو، رادیو FM و NFC است.

قیمت Nokia C210 در بازار آمریکا 99 دلار است و در رنگ‌های سبز و خاکستری عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!