احتمال حضور بازی Silent Hill 2 Remake در رویداد TGS 2023

اطلاعات منتشر شده از احتمال حضور بازی Silent Hill 2 Remake در رویداد TGS 2023 خبر میدهند.
بازی Silent Hill 2 Remake در رویداد TGS 2023

یک شایعه جدید به احتمال زیاد اشاره می‌کند که ما ممکن است در جریان رویداد توکیو گیم شو امسال (TGS 2023) با یک نمایش جدید از بازسازی بازی Silent Hill 2 مواجه شویم. Silent Hill 2 بدون شک یکی از برترین عناوین فرنچایز Silent Hill به حساب می‌آید. این بازی ویدیویی در سبک وحشت بقا به عنوان الهام بخشی برای چندین بازی در این ژانر شناخته می‌شود که تا به امروز منتشر شده‌اند. بنابراین، وجود یک بازسازی از این اثر، همانند یک امر هیجان‌انگیز، ناشی از انتظارات بالا می‌باشد. طرفداران وفاداری که از گذشته با این سری آشنا هستند، از نگرانی‌هایی درباره‌ی اینکه این بازسازی توانایی به تأمین انتظاراتشان را ندارد، رنج می‌برند.

اما افرادی که می‌خواهند تازه به دنیای Silent Hill وارد شوند و یا به دلایلی نمی‌توانند تجربه نسخه اصلی را داشته باشند، اکنون فرصتی دارند که ببینند چرا این بازی توانسته یک تجربه لذت بخش را به طرفداران خود بدهد.

بازی Silent Hill 2 Remake در رویداد TGS 2023

حضور Silent Hill 2 Remake در مراسم TGS 2023

از زمان معرفی بازسازی Silent Hill 2 تاکنون، اطلاعات و نمایش‌های محدودی از آن منتشر نشده است. استودیو لهستانی Bloober Team، سازنده‌ی معروف سری Layers of Fear و عناوین مانند The Medium و Observer، در حال توسعه این بازسازی قرار دارد و به نظر می‌آید که این توسعه‌دهنده تمرکز بیشتری بر روی پروژه‌های خود گذاشته است. همچنین، اخبار اخیر نشان می‌دهد که ممکن است Silent Hill 2 Remake در رویداد TGS 2023 حضور داشته باشد.

طبق گزارش Gameranx، یک پست منتشر شده در Reddit نشان می‌دهد که صفحه استیم Silent Hill 2 Remake دارای بنری است که حضور این بازی در رویداد TGS 2023 را نمایش می‌دهد. همچنین اشاره شده که تنها یک عنوان دیگر از کونامی (Konami) با بنر مشابه وجود دارد که آن بازی Yu-Gi-Oh است. این امر باعث شده تا برخی از طرفداران امیدوار باشند که در طول رویداد TGS 2023 تریلر جدیدی از Silent Hill 2 Remake منتشر شود. اما باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این ادعا صحت دارد یا خیر. بدون شک، طرفداران در انتظار نمایش جدید و اعلام تاریخ انتشار این بازسازی هستند. مراسم TGS 2023 از تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) آغاز می‌شود و تا 24 سپتامبر (2 مهر) ادامه خواهد داشت. Silent Hill 2 Remake قرار است برای کنسول پلی‌استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!