بازی FIFA 2023 کرک شد

به تازگی قفل بازی FIFA 2023 شکسته شده و این بازی بعد از مدت ها کرک شد.
کرک بازی FIFA 2023

بدون شک، لازم است  که بگوییم Electronic Arts در نهایت پس از سال‌ها، مجموعه بازی‌های فیفا را به مسیر صحیح هدایت کرده و این امر از طریق اجرای فوق‌العاده‌ای که در FIFA 23 به نمایش گذاشته است، قابل تشخیص است. اگرچه در گذشته رقیبی جدی مانند PES وجود داشته اما اکنون باید پذیرفت که فیفا بدون رقیب باقی مانده است. کاهش قابل توجه تعداد بازیکنان PES (هرچند که رایگان است) نیز قابل مشاهده است.

کرک بازی FIFA 2023

کرک بازی FIFA 2023

در تاریخ 5 شهریور 1402، گروه MKDEV بازی FIFA 2023 را به صورت رسمی کرک کرد و در حال حاضر امکان دانلود رایگان بازی برای کامپیوتر شخصی (PC) و لپ‌تاپ از وب‌سایت‌های ایرانی وجود دارد.

بازی FIFA 23 از تکنولوژی قفل Denuvo بهره می‌برد. از آنجا که این قفل امنیتی بسیار بالایی دارد، تمام نسخه‌های اخیر بازی، از جمله این نسخه، از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند. این موضوع برای شرکت الکترونیک آرتز (EA) که به سودآوری تمایل دارد، به عنوان یک خبر بسیار خوب محسوب می‌شود. تا این لحظه، نسخه‌های جدید این بازی توسط کرکرها کرک نشده‌اند و این امر برای EA بهترین سناریو ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!