معرفی هوش مصنوعی Salesforce Einstein Studio

شرکت Salesforce هوش مصنوعی جدیدی با نام Einstein Studio را جهت رقابت در بازار چت بات ها طراحی کرده است.
هوش مصنوعی استودیو انیشتین

شرکت Salesforce، یکی از ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های مدیریت ارتباط با مشتری، ویژگی جدیدی به نام Einstein Studio را معرفی کرده است. هدف اصلی این ویژگی، رقابت با مایکروسافت در زمینه ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی است. Einstein Studio به کسب‌وکارها امکان می‌دهد از مدل‌های هوش مصنوعی خود در پلتفرم Salesforce برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنند. Salesforce با این اقدام سعی دارد تا در ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی به مشتریان، بهتر از مایکروسافت عمل کند.

Salesforce ابزار جدیدی به نام Einstein Studio راه‌اندازی کرده است که مدیریت و استقرار مدل‌های هوش مصنوعی را برای تیم‌ها آسان‌تر می‌کند و امکان مدیریت سریعتر، کارآمدتر و استقرار مدل‌ها با هزینه کمتر را فراهم می‌کند. پس از آموزش، می‌توان از مدل‌ها برای بهبود جوانب مختلف Salesforce، از جمله فروش، خدمات، بازاریابی و فناوری اطلاعات، استفاده کرد.

راهول اورادکار، معاون اجرایی و مدیر کل داده‌های یکپارچه در Salesforce، اظهار داشت: “استودیوی انیشتین می‌تواند به ایجاد و پیاده‌سازی سریع‌تر و آسان‌تر مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی کمک کند. اکنون، مشتریان Salesforce می‌توانند از داده‌های اختصاصی خود برای تقویت هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده و مولد در هر بخش از سازمان خود استفاده کنند”.

هوش مصنوعی استودیو انیشتین

هوش مصنوعی Einstein Studio

در حال حاضر، تمام شرکت‌ها به سرعت در ایجاد و استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی برای بهبود تجارت خود تلاش می‌کنند. با این حال، ساخت و استقرار مدل‌های هوش مصنوعی در برنامه‌های کاربردی اصلی و گردش کارهای مهم به تنهایی یک وظیفه پیچیده است. تیم‌ها باید داده‌ها را استخراج، تبدیل و بارگذاری کنند تا آنها را آماده استفاده در پلتفرم‌های هوش مصنوعی کنند. همچنین، آنها باید مدل‌ها را آموزش دهند و در طول چرخه عمر پروژه، پیاده‌سازی کنند. این کار زمان و منابع زیادی را می‌طلبد و باعث می‌شود تیم‌ها به راحتی پروژه‌های خود را به پایان نرسانند.

بر اساس یک نظرسنجی انجام شده توسط KPMG، تقریباً 60 درصد از مدیران در ایالات متحده اعلام کرده‌اند که هنوز یک یا دو سال زمان دارند تا راه حل‌های هوش مصنوعی را اجرا کنند.

استودیوی انیشتین Salesforce فرآیند استقرار هوش مصنوعی را سریع‌تر انجام می‌دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا مدل‌های سفارشی AI که با استفاده از سرویس‌های خارجی مانند Google Vertex AI ایجاد شده‌اند، را به هم متصل کنند. سپس می‌توانند این مدل‌ها را بر روی داده‌ها در Salesforce Data Cloud آموزش دهند تا به نیازهای تجاری خاص پاسخ دهند.

هوش مصنوعی استودیو انیشتین

Salesforce Data Cloud، با گردآوری و ترکیب داده‌ها از منابع مختلف، تصویری جامع از رفتار هر مشتری در زمان واقعی ایجاد می‌کند. ویژگی استودیو انیشتین این امکان را به کاربران می‌دهد که مستقیماً از این داده‌ها برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده کنند و فرایند را برای آنها آسان‌تر کند. کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از یک رابط کاربری ساده، دارایی‌های داده مربوطه را انتخاب کنند.

علاوه بر این، راه‌حل BYOM (Bring Your Own Model) دارای یک صفحه کنترل است که به دانشمندان و مهندسان داده امکان مدیریت آموزش مدل‌های هوش مصنوعی را می‌دهد. آنها می‌توانند به نحوه قرار گرفتن داده‌های خود در پلتفرم‌های هوش مصنوعی نظارت کنند و آن را کنترل کنند.

استودیو انیشتین اجرای پروژه‌های هوش مصنوعی را از ابتدا تا انتها آسان می‌کند. این ویژگی شامل جمع‌آوری و آماده‌سازی داده‌ها، ساخت مدل‌ها، استقرار آنها و تجزیه و تحلیل نتایج است. رویکرد “مدل خود را بیاورید” به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهد تا هوش مصنوعی را به طور کامل در فعالیت‌های خود یکپارچه کنند و همه را از متخصصان داده تا کاربران نهایی درگیر کنند. این یکپارچگی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از سرمایه‌گذاری خود در پلتفرم‌های هوش مصنوعی بیشترین بهره را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!