اضافه شدن هوش مصنوعی بارد به سرویس های گوگل

طبق اخبار رسمی، ابزار هوش مصنوعی بارد به سرویس های محبوب گوگل اضافه میشود.
هوش مصنوعی بارد در سرویس های گوگل

گوگل در تازه‌ترین تلاش خود برای پیشی گرفتن در رقابت هوش مصنوعی تولیدی، ابزار “بارد” (Bard) را به بسیاری از محصولات محبوب خود اضافه کرد. گوگل اعلام کرده است که خدماتی مانند Gmail، Maps، Docs و YouTube به “گوگل بارد”، یک چت بات با هوش مصنوعی، تجهیز خواهند شد. این ابزار هوش مصنوعی گوگل در فوریه به بازار عرضه شده و در رقابت با چت‌بات OpenAI به نام GPT، هنوز به تسلط کامل نرسیده است. مدیران گوگل اعلام کرده‌اند که عجله‌ای در عرضه خدمات هوش مصنوعی ندارند و در عین حال با چالش‌های متزايدی از سوی مقامات نظارتی در سراسر جهان روبرو هستند.

در یک پست وبلاگ جدید، گوگل اعلام کرده است که ویژگی‌های جدیدی اضافه کرده که به افراد اجازه می‌دهند از مکالمات با “گوگل بارد” اطلاعاتی مانند جزئیات پرواز، مسیرهای نقشه، و ویدئوهای مرتبط را مشاهده کنند. این تغییرات در محصولات گوگل اعم از Gmail، Maps، Docs و YouTube قابل دسترسی خواهند بود.

هوش مصنوعی بارد در سرویس های گوگل

هوش مصنوعی گوگل بارد در سرویس های گوگل

این اقدام جدید از سوی گوگل به موقعیت رقابتی در حوزه هوش مصنوعی اشاره دارد، به ویژه پس از اعلام مایکروسافت در مارس که قصد اضافه کردن چت جی پی تی به اپلیکیشن‌های مجموعه آفیس خود را دارد. گوگل همچنین تاکید کرده است که مطالب تولید شده توسط مشتریان در محیط‌های تعامل با “گوگل بارد”، مانند اسناد شرکتی در ابر، توسط بازبینی‌های انسانی مشاهده نشده و برای نمایش تبلیغات استفاده نخواهند شد.

با تأکید به گزارش بلومبرگ، گوگل نیز به ویژگی جدیدی دست یافته و آن امکان را به کاربران می‌دهد تا پاسخ‌های تولید شده توسط “گوگل بارد” را به صورت راستی امتحان کنند و منابع اطلاعاتی که توسط این ابزار پیدا شده‌اند، در موتور جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!