معرفی هوش مصنوعی Ernie Bot

شرکت چینی بایدو به تازگی چت‌بات هوش مصنوعی جدید Ernie Bot را معرفی کرد.
هوش مصنوعی Ernie Bot

هفته گذشته شرکت چینی بایدو، چت‌بات هوش مصنوعی Ernie Bot را به صورت عمومی معرفی کرد. این چت‌بات که به منظور رقابت با ChatGPT از شرکت OpenAI طراحی شده است، در 24 ساعت اول توانست بیش از ۱ میلیون کاربر را به سوی خود جذب کند.

به نظر می‌آید که هیجان محیط مرتبط با هوش مصنوعی همچنان در فضای اینترنت حاکم است، و تقریباً تمام شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان در پی تدابیری هستند تا از این فناوری نوظهور به عنوان یک ابزار کاربردی استفاده کنند

برخی از شرکت‌ها به سطحی بالاتر پیش رفته و با توسعه مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) در تلاش اند تا در این مسیر به عنوان پیشروهای هوش مصنوعی ظاهر شوند. یکی از این شرکت‌ها، بایدو (Baidu) یک شرکت چینی است.

در اوایل امسال، گزارش‌های متعددی منتشر شد که نشان می‌دادند بایدو در حال توسعه یک چت‌بات هوش مصنوعی برای رقابت با ChatGPT است. اکنون این چت‌بات هوش مصنوعی با نام Ernie Bot در دسترس عموم قرار گرفته و توانسته است در کمتر از 24 ساعت پس از انتشار، 1 میلیون کاربر را جذب کند.

هوش مصنوعی Ernie Bot

رقابت Ernie Bot با ChatGPT

به گزارش Gizmochina، سرویس چت‌بات هوش مصنوعی شرکت Baidu در هفته گذشته به عموم عرضه شد و همانطور که گفته شده، در کمتر از 24 ساعت توانست 1 میلیون کاربر را جذب کند.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت Ernie Bot، تبلیغات گسترده درباره قدرت چشمگیر و قابلیت رقابت با ChatGPT است. بر اساس اطلاعات منابع نزدیک به Baidu، این چت‌بات در روز اول خدمت به بیش از 33.4 میلیون درخواست کاربران پاسخ داده است.

هوش مصنوعی Ernie Bot

Ernie Bot از یک مدل زبانی قدرتمند به نام Baidu پشتیبانی می‌کند. این مدل زبانی جدید با استفاده از یک مجموعه گسترده از متون و کدهای متنوع آموزش دیده است، که این امکان را فراهم می‌کند که Ernie Bot پاسخ‌های متنی شبیه به انسان را ارائه دهد و به راحتی به سؤالات و درخواست‌های شما پاسخ دهد.

به عنوان یک مثال، کاربران از این هوش مصنوعی می‌توانند درخواست کنند که یک شعر بنویسد، متن را به زبان‌های مختلف ترجمه کند یا حتی به سؤالات آن‌ها در مورد جهان هستی پاسخ دهد.

در حال حاضر نمی‌توان به طور قطع نتیجه گرفت که آیا چت‌بات هوش مصنوعی Ernie Bot توانایی رقابت با ChatGPT دارد و می‌تواند آن را از بازار چین حذف کند یا نه. با این حال، استقبال گسترده از آن توسط کاربران چینی نشان‌دهنده موفقیت اولیه Baidu در این مسیر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!