پرداخت خرید های شاپیفای با سولانا پی

به تازکی سولانا پی با شاپیفای ادغام شده است تا پرداخت هزینه های شاپیفای با سولانا پی به صورت کاملا راحت امکان پذیر باشد.
همکاری شاپیفای با سولانا پی

پروتکل پرداخت سولانا پی، که بر پایه بلاکچین سولانا ایجاد شده، با پلتفرم معتبر شاپیفای ادغام شده است. این ادغام امکان خرید از شاپیفای با استفاده از یو‌اس‌دی کوین (USDC) را فراهم کرده است. لازم به ذکر است در سال، حجم تراکنش‌های شاپیفای به نیم تریلیون دلار میرسد.

ادغام شاپیفای و سولانا پی

به نقل از منبع کوین‌دسک، با این ادغام، کاربران قادر خواهند بود کیف‌پول‌های مبتنی بر سو‌لانا مانند فانتوم یا اسلوپ را به پلتفرم شاپیفای متصل کرده و پرداخت‌های خود را به صورت درون‌زنجیره‌ای انجام دهند.

سخنگوی فاوندیشن سولانا اعلام نموده است که با وجود محبوبیت بالای USDC به عنوان یک استیبل‌کوین دلاری، این توکن به عنوان اولین رمزارز در پلتفرم شاپیفای ادغام شده است، و رمزارزهای دیگر نیز در آینده به آن افزوده خواهند شد.

همکاری شاپیفای با سولانا پی

جاش فرید رئیس توسعه تجارت در فاوندیشن سولانا، نیز اظهار داشته است:

در این ادغام، تصمیم گرفتیم در ابتدا یک استیبل کوین را انتخاب نماییم؛ این اقدام به دلیل این است که خرید و فروش معمولاً با دلار انجام می‌شود تا تجار و مصرف‌کنندگان بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند. این امکان باعث می‌شود که تفاهم در مورد قیمت‌گذاری ارزها به طرز ساده‌تری شکل گیرد.

او بیان کرده است:

برخلاف تراکنش‌ها اکثر کارت‌های اعتباری که ممکن است چند روز به طول انجامد، تراکنش‌های USDC فوری و بلافاصله تسویه می‌شوند.

باید ذکر کرد که در اوایل سال 2022، سولانا پی با هدف کمک به تجار و افزایش پذیرش پرداخت‌های کریپتوگرافیک تأسیس شد. این پروژه با حمایت شرکت‌هایی همچون Circle و Checkout.com و Citcon به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!