احتمال رونمایی اپل از iMac با پردازنده M3

اپل ممکن است در ماه اکتبر یک محصول جدید را معرفی کند و احتمالاً iMac با پردازنده M3 معرفی خواهد شد.
iMac با پردازنده M3

به گزارش خبرنامه Power On از مارک گورمن در بلومبرگ، اپل ممکن است در ماه اکتبر یک محصول جدید را معرفی کند و او در این خبرنامه پیش‌بینی می‌کند که تمرکز اپل بر روی معرفی محصولات جدید مک باشد و به طور خاص به‌عنوان یک نمونه، از احتمال عرضه iMac با پردازنده M3 خبر داد. گورمن قبلاً نیز نوشته بود که اپل قصد دارد در پایان سال 2023، iMac با پردازنده M3 را منتشر کند.

گورمن در این پیش‌بینی خود تحت تأثیر شرایط فعلی، احتمال این اتفاق را بیشتر می‌داند، اما همچنین مراقب بیان خود است. با توجه به زمان انتشار، این پیش‌بینی به نظر درست می‌آید. آخرین باری که ما شاهد یک iMac جدید بودیم، زمانی بود که اپل طراحی مجدد colorful خود را بیش از دو سال پیش منتشر کرد.

این به معنی ضرورتاً دیدن تغییراتی در ابعاد و اندازه iMac نیست. در خبرنامه Power On هفته گذشته، گورمن نوشت که iMac های بزرگتر تا 32 اینچ، تا اوایل سال 2024 منتشر نخواهند شد، بنابراین این بازنگری ممکن است فقط نسخه‌ای با افزایش مشخصات فنی مدل 24 اینچی فعلی باشد.

iMac با پردازنده M3

گورمن همچنین فکر می‌کند که ما به‌زودی به‌روزرسانی‌هایی با پردازنده M3 برای مک‌بوک‌های 13 اینچی اپل – مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو – خواهیم دید، اما در مورد آیپد چنین نیست و می‌گوید نسخه‌ای از آیپد پرو با صفحه نمایش OLED و پردازنده M3 احتمالا در سال آینده معرفی خواهد شد. او همچنین به وجود نسخه‌ای سریع‌تر از آیپد ایر اشاره می‌کند. این باعث می‌شود که پس از اینکه در سال 2021 بدون به‌روزرسانی، آیپد ایر با پردازنده M1 در سال 2022 منتشر شد، آیپد میان‌رده اپل به زمان انتشار سالانه بازگردد.

گورمن پیش‌تر گفته بود که مک‌های جدید با پردازنده M3 – حداقل iMac و مک‌بوک ایر 13 اینچی – می‌توانند امسال یا سال آینده معرفی شوند و اولین محصولاتی با چیپ‌های سیلیکونی جدید 3 نانومتر اپل باشند. در ابتدای سال، تحلیل‌گر معروف، مینگ چی کو، گفت که انتظار می‌رود چیپ‌های جدید M3 Pro / Max در نیمه اول سال 2024 عرضه شوند.

باید صبر کنیم تا پایان سال نزدیک شود تا ببینیم آیا این شایعه به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!