اطلاعاتی درباره Pixel Watch 2 افشا شد

مشخصات ساعت هوشمند Pixel Watch 2 قبل از رونمایی رسمی افشا شد.
مشخصات Pixel Watch 2

گوگل در سال قبل، ساعت هوشمند Pixel Watch را معرفی کرد و از چیپست Exynos 9110 سامسونگ در آن استفاده کرد. با این حال، گفته می‌شود که در نسل دوم Pixel Watch، گوگل قصد دارد از چیپست‌های سامسونگ دست بکشد و به جای آن از سری Snapdragon W5 کوالکام استفاده کند. خبر خوب این است که اطلاعات کلیدی درباره Pixel Watch 2 اخیراً منتشر شده است.

قابلیت UWB در Pixel Watch 2

گفته شده است که گوگل در ساعت هوشمند Pixel Watch 2 از چیپست Snapdragon W5 Gen 1 استفاده خواهد کرد، که در صورت صحت این ادعا، بهبود قابل توجهی در کارایی انرژی خواهد داشت. این پلتفرم بهبود یافته، به همراه افزایش ظرفیت باتری از 294 تا 306 میلی آمپر ساعت، احتمالاً باعث افزایش چشمگیر در عمر باتری نسبت به نسل اول Pixel Watch خواهد شد.

مشخصات Pixel Watch 2

به گفته رسانه مذکور، حاشیه‌های مشکی در نمایشگر Pixel Watch 2، مانند نسل اول، ضخیم خواهند بود. با این حال، این بار گوگل از یک صفحه نمایش OLED 1.2 اینچی با رزولوشن 384×384 پیکسل از ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد و اطلاعاتی درباره استفاده از پنل تولید شده توسط BOE ارائه نخواهد شد.

منتظر می‌مانیم که ساعت هوشمند Pixel Watch 2 از گوگل با سیستم عامل Wear OS 4، مبتنی بر اندروید 13، به بازار عرضه شود. یکی از قابلیت‌های جدید Pixel Watch 2، حضور فناوری ارتباطی UWB (Ultra-Wideband) است که به کاربر امکان می‌دهد از ساعت هوشمند برای پیدا کردن موقعیت دقیق اشیاءی که مجهز به تگ ردیابی هستند، استفاده کند. علاوه بر این، این قابلیت می‌تواند برای پخش موسیقی به تبلت یا اسپیکرهای سازگار با UWB نیز استفاده شود.

اطلاعاتی درباره Pixel Watch 2 افشا شد

با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از ساعت هوشمند Pixel Watch 2 از سوی گوگل، احتمالاً در طی هفته‌های آینده، شاهد افشای اطلاعات بیشتری درباره آن خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!