اطلاعات گوشی شیائومی 14 افشا شد

اخیرا اطلاعاتی درباره مشخصات گوشی شیائومی 14 افشا شده است.
مشخصات شیائومی 14

اطلاعات گوشی شیائومی 14 افشا شد

به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی در حال آماده‌سازی روزهای پرکاری را انتظاردارد. در حالی که این روزها به معرفی گوشی‌های سری Xiaomi 13T مشغول است، اخبار نشان می‌دهد که بلافاصله پس از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از کوالکام، گوشی شیائومی 14 در چین معرفی خواهد شد. در این زمینه، برخی از ویژگی‌های این دستگاه نیز فاش شده است.

سه مدل شیائومی 14، یعنی شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و شیائومی 14 اولترا، به عنوان پرچمداران آینده شیائومی شناخته می‌شوند. انتظار می‌رود هر یک از این دستگاه‌ها در رویدادهای مختلف به صورت جداگانه معرفی شوند. اخیراً mysmartprice زمان معرفی گوشی شیائومی 14 را منتشر کرده است.

مشخصات شیائومی 14

احتمالاً گوشی شیائومی 14 به عنوان نخستین تلفن هوشمند دنیا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی خواهد شد. این چیپست در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان 1402) رونمایی خواهد شد. بر اساس اعلام منابع خبری، سری گوشی‌های شیائومی 14 در اوایل آذر، بلافاصله پس از این رویداد و قبل از اوایل نوامبر، به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی 14

به نظر می‌رسد استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 باعث افزایش هزینه تولید برای تولیدکنندگان چینی می‌شود و این ممکن است باعث افزایش قیمت گوشی شیائومی 14 شود. به نظر می‌رسد که بخش دوربین گوشی شیائومی 14 نیز با ارتقای اساسی روبه‌رو خواهد شد.

مشخصات شیائومی 14

شیائومی نیز به دنبال ارتقاء با استفاده از سنسورهای یک اینچی در گوشی پرچم‌دار خود می‌باشد. این تغییر به عنوان یک ارتقای مهم مطرح می‌شود. سنسور یک اینچی سونی IMX989 با وضوح 50 مگاپیکسل در اواخر سال 2022 برای اولین بار در Xiaomi 12S Ultra معرفی شد و اکنون در گوشی شیائومی 14 نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شایعه ها نشان می دهد که گوشی شیائومی 14 دارای باتری با ظرفیت 4860 میلی‌آمپر‌ساعت و همچنین قابلیت شارژ سریع با توان 120 یا 90 وات خواهد بود. این شرکت همچنین برای این محصول پرچم‌دار خود فناوری شارژ بی‌سیم با توان 50 وات را در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!