دسته های جدید XBOX با بوی پیتزا و طرح طوفان

ایکس باکس به تازگی از دو مدل دسته جدید با بوی پیتزا و طرح طوفان رونمایی کرده است.
دسته XBOX با بوی پیتزا

مایکروسافت به تازگی یک دسته جدید برای کنسول Xbox رونمایی کرده است. این دسته با طراحی الهام گرفته شده از ابرها و طوفان به بازار عرضه شده و با نام Stormcloud Vapor شناخته می‌شود. این در حالیست که چندی پیش Xbox اولین دسته خود را با نام “بوی پیتزا” معرفی کرده بود.

مایکروسافت اخیرا دسته جدید خود را با نام Stormcloud Vapor برای کنسول Xbox معرفی کرده است. این دسته جدید دارای روکش پلاستیکی است و با جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اتصال بلوتوث مجهز شده است. همچنین، مانند دیگر لوازم جانبی Xbox، با استفاده از اپلیکیشن Xbox Accessories، این دسته را می‌توان به صورت شخصی‌سازی شده استفاده کرد.

دسته XBOX با طرح طوفان

دسته XBOX با بوی پیتزا

مایکروسافت قصد دارد دسته Stormcloud Vapor را با قیمت 70 دلار به زودی عرضه کند. این دسته جدید از سوی این شرکت معرفی شده است و به همراه دسته بوی پیتزا، به تبلیغ فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem برای Xbox کمک کرده است.

دسته XBOX با بوی پیتزا

این دسته جدید دارای یک پخش کننده بو مجهز است و در چهار طرح مختلف تولید شده است. با این حال، امکان خریدن دسته Xbox با بوی پیتزا وجود ندارد و مایکروسافت آن را به عنوان جایزه برای کاربران اکانت توییتر Xbox Game Pass در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!