تبلت Redmi Pad SE شیائومی رونمایی شد

شیائومی از جدید ترین تبلت ارزان قیمت خود با نام Redmi Pad SE رونمایی کرد.
تبلت Redmi Pad SE شیائومی

شیائومی در نهایت، پس از مدت‌ها شایعه، امروز عصر تبلت اقتصادی Redmi Pad SE را به طور رسمی معرفی کرد. این تبلت ویژگی‌های برجسته‌ای از قبیل صفحه نمایش بزرگ، باتری با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت و قیمت زیر 200 یورو دارد. با مطالعه ادامه این خبر از هایپر بایت، با تبلت Redmi Pad SE از شیائومی آشنا خواهید شد.

قابلیت ها و مشخصات تبلت Redmi Pad SE شیائومی

تبلت ارزان قیمت شیائومی با نام Redmi Pad SE دارای یک صفحه نمایش LCD با اندازه 11 اینچ و وضوح تصویر 1920×1200 پیکسل است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش قابل تنظیم و حداکثر می‌تواند به 90 هرتز برسد. شیائومی ادعا می‌کند که روشنایی بیشینه این صفحه نمایش به 400 نیت می‌رسد و دارای کنتراست 1500:1 است. همچنین، این تبلت دارای گواهی TUV Rheinland برای کاهش نور آبی مضر برای چشم‌ها می‌باشد.

ابعاد فیزیکی این تبلت 255.53×167.08×7.36 میلی‌متر است و وزن آن حدود 478 گرم می‌باشد. تبلت Redmi Pad SE از یک قاب فلزی یک‌پارچه استفاده می‌کند.

تبلت Redmi Pad SE شیائومی

تبلت Redmi Pad SE از چیپست 6 نانومتری Snapdragon 680 کوالکام بهره می‌برد و در نسخه‌های 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه RAM (بسته به ظرفیت انتخابی) عرضه می‌شود. این چیپست با 128 گیگابایت حافظه داخلی 4G ترکیب شده است، هرچند این تبلت قابلیت نصب کارت حافظه micro SD با ظرفیت تا 1 ترابایت را نیز دارا می‌باشد.

در بخش جلویی تبلت Redmi Pad SE، حاشیه‌های نسبتاً باریک و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل قرار دارند. این تبلت همچنین دارای یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسل با لنز f/2.0 بوده که قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت Full HD را نیز داراست.

شیائومی ادعا می‌کند که در تبلت ارزان قیمت Redmi Pad SE از چهار بلندگو بزرگ با پشتیبانی از Dolby Atmos و صدای Hi-Res استفاده شده است، که باید صدای بلند و با کیفیتی را ارائه دهد. همچنین، جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در این تبلت موجود است.

تبلت Redmi Pad SE شیائومی رونمایی شد

یکی از ویژگی‌های برجسته تبلت Redmi Pad SE، باتری بزرگ آن با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت است که باعث می‌شود وزن آن به 478 گرم برسد. این تبلت از درگاه شارژ USB-C برخوردار است اما سرعت شارژ آن تنها تا 110 وات است.

دیگر ویژگی‌های Redmi Pad SE شامل رابط کاربری MIUI Pad 14، سیستم عامل اندروید 13، قابلیت وای فای دو بانده و بلوتوث 5.0 می‌باشد. متأسفانه، اطلاعاتی درباره حسگر اثر انگشت در این تبلت وجود ندارد.

تبلت اقتصادی Redmi Pad SE در سه رنگ بنفش، خاکستری و سبز در دسترس است و قیمت آن با نسخه 4 گیگابایت حافظه رم 199 یورو است. در صورت تمایل به نسخه‌های 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، باید به ترتیب 229 یا 249 یورو پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!