مانیتور گیمینگ MSI G247QPF معرفی شد!

مانیتور گیمینگ MSI G247QPF با نرخ بروزرسانی 170 هرتز، پشتیبانی از AMD FreeSync و NVIDIA G-sync و فناوری کوانتوم دات معرفی شد.
معرفی مانیتور MSI G247QPF

مانیتور گیمینگ MSI G247QPF معرفی شد!

MSI به تازگی یک مانیتور جدید با عملکرد ویژه برای بازی‌های الکترونیکی معرفی کرده است. مانیتور MSI G274QPF با امکان نمایش تصاویر با نرخ بروزرسانی 170 هرتزی، یک انتخاب عالی برای گیمر های حرفه‌ای است که به طور جدی در دنیای بازی های ویدیوئی فعالیت می‌کنند. این مانیتور، با پشتیبانی از فناوری‌های AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync، باعث بهبود تجربه بازی کردن شما خواهد شد.

مانیتور MSI G274QPF یک گزینه عالی برای گیمر هایی است که به دنبال یک تجربه کامل و بی‌نقص از بازی هستند.

معرفی مانیتور MSI G247QPF

مشخصات مانیتور MSI G247QPF

مانیتور گیمینگ MSI G274QPF به طور غیر رسمی به عنوان نسخه غیر کوانتوم دات مانیتور MSI G274QPF-QD شناخته می‌شود. این مانیتور، با حفظ بسیاری از ویژگی‌های مانیتور پیشین، علاوه بر فناوری کوانتوم دات، از فناوری پایین‌تری استفاده می‌کند که باعث کاهش پوشش رنگی آن می‌شود.

 

معرفی مانیتور MSI G247QPF

با این حال، مانیتور گیمینگ MSI G274QPF با پشتیبانی از 121 درصد فضای رنگی sRGB و 96 درصد فضای رنگی Adobe RGB و 93 درصد فضای رنگی DCI-P3، توانایی نمایش رنگ‌های زنده و واقعی را دارد.

پنل نمایشگر این مانیتور 27 اینچی، تصاویر با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل را با کیفیت بالا به نمایش می‌گذارد. فناوری Rapid IPS نیز به این مانیتور اجازه می‌دهد تا زمان پاسخ‌دهی خود را تا 1 میلی‌ثانیه کاهش دهد.

این مانیتور با نرخ بروزرسانی تا 170 هرتز، برای بازیکنانی که به دنبال واکنش سریع هستند، گزینه مناسبی است. همچنین، با حداکثر نوردهی 400 نیت، پشتیبانی از AMD FreeSync و NVIDIA G-sync و داشتن درگاه شارژ و نمایشگر Type-C، این مانیتور توانسته است توجه بازیکنان را به خود جلب کند. طراحی بدون حاشیه و فیلتر نورد نور آبی نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب این مانیتور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!