معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 سامسونگ

اطلاعات کم و بیشی درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 سامسونگ افشا شده است و تغییرات خوبی بنظر در راه است.
ساعت هوشمند گلکسی واچ 6

در چند روز آینده، مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ برگزار خواهد شد و در این رویداد، مشخصات ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک نیز اعلام خواهد شد. به نظر می‌رسد که نسل جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ، در دو سری و دو اندازه مختلف به بازار عرضه خواهند شد.

مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ کمتر از دو هفته دیگر در تاریخ 6 مرداد برگزار خواهد شد و بازار شایعات درباره محصولاتی که در این رویداد معرفی می‌شوند، فعال است. در مورد ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6، اولین اطلاعات منتشر شده است.

مشخصات ساعت هوشمند سری گلکسی واچ 6

براساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که طراحی نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ تغییر کرده و ظاهر جذاب‌تری دارند. همچنین، توضیحات بیشتری درباره مشخصات سری گلکسی واچ 6 نیز در دسترس قرار گرفته است.

با توجه به گزارش وب‌سایت Wccftech، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری به بازار عرضه خواهند شد و همچنین ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز در دو سایز 43 و 47 میلی‌متری موجود خواهند بود. همچنین، این ساعت‌های هوشمند در مدل‌های بلوتوثی و LTE نیز عرضه خواهند شد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 6

ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری برای افرادی که به دنبال یک ظاهر سنتی‌تر هستند، در دسترس خواهد بود. از طرفی، ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک در دو سایز 43 و 47 میلی‌متری عرضه می‌شود، که آن را به یکی از بزرگترین ساعت‌های هوشمند در بازار تبدیل می‌کند.

به گفته منابع مطمئن، در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ که در کمتر از دو هفته آینده برگزار خواهد شد، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک معرفی خواهند شد. بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که سامسونگ در سری جدید گلکسی واچ، تغییراتی در طراحی و مشخصات فنی اعمال کرده باشد که بهبود قابل توجهی در عملکرد و کارایی این ساعت‌ها در مقایسه با سری پیشین، به ارمغان خواهد آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!