معرفی مادربرد های سری MSI H610M

شرکت ام اس آی مادربرد های متنوعی از سری MSI H610M را برای کاربرد های مختلف معرفی کرد.
مادربرد های ام اس آی H610M

شرکت MSI مادربردهای مختلفی را برای تامین نیازها و سلایق مختلف تولید می‌کند. در این میان، مادربردهای سری H610M ارزان قیمت و مقرون به صرفه اند و برای استفاده در سازمان‌ها، دفاتر و شرکت‌ها مناسب هستند. MSI PRO H610M VDHP DDR4 و MSI PRO H610M-C EX DDR4 آخرین محصولات این شرکت هستند که با امکانات مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای کارهای اداری محسوب می‌شوند.

سیستم‌های استفاده شده در سازمان‌ها باید نه تنها سریع و با امکانات مناسب باشند، بلکه باید کیفیت بالایی نیز داشته باشند تا بتوان به طور بی‌دغدغه روی عملکرد آنها حساب کرد. در واقع، کامپیوترهای استفاده شده در سازمان‌ها بطور مداوم در طول شبانه‌روز روشن هستند و خراب شدن آنها می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

بنابراین، استفاده از مادربردهایی که با قطعات باکیفیت و مرغوب تجهیز شده‌اند، به عنوان قلب یک سیستم، از اولویت‌های یک سازمان به حساب می‌آید. مادربردهای سری MSI PRO H610M با طراحی استاندارد و استفاده از قطعات باکیفیت، در امتیازدهی به اکوسیستم سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف همخوانی دارند و انبوهی از درگاه‌های ورودی و خروجی را فراهم می‌کنند.

مادربرد های ام اس آی H610M

طراحی جدید مادربرد های MSI Pro H610M

علاوه بر این، در سری MSI PRO H610M شاهد استفاده از بردهای PCB با کیفیت و مرغوب هستیم. طراحی این مادربردها به گونه‌ای است که نصب قطعات و انجام سرویس‌ها با ریسک کمتری همراه است.

مادربردهای MSI PRO H610M VDHP DDR4 و MSI PRO H610M-C EX DDR4 قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های نسل 12 و نسل 13 را دارند و به راحتی قابل استفاده در سیستم‌های اداری مختلف هستند. این مادربردها از سوکت LGA 1700 استفاده می‌کنند و به طور حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 را پشتیبانی می‌کنند که برای کارهای اداری کافی به نظر می‌رسد. همچنین، این مادربردها از نظر هزینه نیز مناسب هستند.

پشتیبانی از انواع و اقسام درگاه‌های ورودی و خروجی، شاید یکی از مهم‌ترین مزایای مادربردهای MSI PRO H610M VDHP DDR4 و MSI PRO H610M-C EX DDR4 باشد. این قابلیت به آن‌ها اجازه می‌دهد با انواع پلتفرم‌ها سازگاری داشته باشند و کارمندان بتوانند بدون دغدغه‌ای کنترل کاملی را بر روی سیستم و تجهیزات آن داشته باشند.

طراحی مادربردهای سری MSI PRO H610M با استفاده از فناوری‌های متنوع، به منظور افزایش راحتی کاربران، انجام شده است. این مادربردها با ارائه ابزارهای بیشماری برای مدیریت سیستم، به کارمندان امکان مدیریت آسان سیستم را می‌دهند. همچنین، طراحی استاندارد و ساده مادربردهای H610M VDHP DDR4 و H610M-C EX DDR4 باعث می‌شود نصب و راه‌اندازی آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

مادربرد های ام اس آی H610M

مشخصات مادربرد های MSI H610M

مادربردهای H610M VDHP DDR4 و H610M-C EX DDR4 از استانداردهای HDMI 2.1، DisplayPort 1.4، VGA و DVI-D پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچگونه مشکلی از انواع و اقسام نمایشگرها و مانیتورهای موجود در سازمان استفاده کنند.

با وجود قیمت پایین، مادربردهای سری MSI PRO H610M قادر به پشتیبانی از جدیدترین استانداردهای فضای ذخیره‌سازی هستند. این مادربردها قابلیت سازگاری با انواع SSD و هارددیسک‌ها را دارند، که به کاربران امکان ارتقای سیستم بدون هیچگونه ریسکی از دست رفتن اطلاعات یا افشای آنها را می‌دهد. این ارتقا به راحتی قابل انجام است.

مادربرد های ام اس آی H610M

مادربردهای H610M VDHP DDR4 و H610M-C EX DDR4 از درگاه‌های USB 2.0، USB 3.2 تایپ C و A پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت به کارمندان امکان اتصال آسان دستگاه‌های جانبی مانند حافظه ذخیره‌سازی اکسترنال و پرینتر را می‌دهد و بتوانند داده‌های خود را با سرعت بالا جابجا کنند.

مادربردهای MSI PRO H610M در فرم فاکتور mATX و Mini ITX تولید می‌شوند. علاوه بر پورت‌های USB پرسرعت، این مادربردها از پورت اترنت یک گیگابیت نیز پشتیبانی می‌کنند. اما از جانب دیگر، وجود پورت‌های COM و Serial و PS/2 نیز در این مادربردها وجود دارد که امکان اتصال موس، کیبورد و چاپگرهای قدیمی را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!