معرفی گوشی های تاشو سونی اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ

سونی قصد دارد از اولین گوشی های تاشو هوشمد خود با نام های اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ رونمایی کند.
گوشی های تاشو سونی اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ

به نظر می‌رسد که سونی در نظر دارد حضور جدی‌تری در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد و برای این منظور، اولین اطلاعات مربوط به گوشی‌های تاشوی اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ منتشر شده است. این گوشی‌ها با طراحی جدید و امکاناتی برای کاربران عرضه خواهند شد.

اگرچه سونی هنوز وارد بازار محصولات تاشو نشده است، اما به نظر می‌رسد که شرکت ژاپنی قصد دارد دوباره وارد بازار موبایل شود و با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت‌های گران، سر و صدای زیادی را به پا کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی تاشو سونی شباهت زیادی به گوشی Galaxy Z Flip4 سامسونگ دارد. البته گوشی تاشو سونی در مقایسه با گوشی Galaxy Z Flip4 سامسونگ، صفحه نمایش خارجی ندارد. با این حال، این طراحی نشان دهنده تعهد سونی به ارائه یک فرم جمع و جور و زیبا برای گوشی تاشوی خود است. اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های این گوشی تاشو از سونی در آینده منتشر خواهد شد.

گوشی های تاشو سونی اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ

مشخصات سونی اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ

بر اساس اطلاعات منتشر شده از notebookcheck، به نظر می‌رسد که سونی تمایل دارد از نسبت تصویر ۲۱:۹ برای گوشی‌های سری اکسپریا خود استفاده کند و به همین دلیل، قابلیت پشتیبانی از این نسبت تصویر در گوشی‌های تاشوی جدید خود را نیز پیاده‌سازی خواهد کرد. البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌های گوشی تاشوی سونی منتشر نشده است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت باشیم تا بیشتر درباره این محصول بدانیم.

بعضی از منابع آگاه حدس می‌زنند که گوشی تاشو سونی به نام Xperia Fold عرضه خواهد شد و از ویژگی‌های خاصی برای بازی‌های موبایل بهره خواهد برد. با توجه به اینکه بازی‌های موبایل در حال حاضر بسیار محبوب هستند، استفاده از تخصص سونی در صنعت بازی برای ایجاد یک دستگاه بهینه شده برای بازی‌های موبایل، قابل فهم است. با این حال، هنوز هیچ تأیید رسمی از سونی درباره نام گوشی تاشو و ویژگی‌های آن منتشر نشده است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت باشیم تا بتوانیم در مورد ویژگی‌های این دستگاه بیشتر بدانیم.

در حال حاضر، تنها اپل و سونی از برندهای بزرگ بازار، گوشی تاشو را در سبد محصولات خود ندارند. به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد تا با عرضه گوشی تاشوی خود، به بازار گوشی‌های تاشو وارد شده و رقابتی شدید با دیگر رقبا در این بازار داشته باشد. در حالی که اپل هنوز اقدامی در این زمینه نکرده است و احتمالاً به دلیل اینکه بازار گوشی‌های تاشو در حال حاضر بسیار کوچک است، تصمیم گرفته است که به این بازار وارد نشود. با این حال، باید دید که چه تصمیماتی در آینده از سوی این شرکت‌ها در این زمینه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!