گوشی تاشو Honor V Purse

آنر با تلفیق فناوری و دنیای مد از یک گوشی تاشوی جدید با نام Honor V Purse رونمایی کرده است.
گوشی کیف Honor V Purse

آنر با ترکیب فناوری و دنیای مد، یک گوشی تاشوی جدید را معرفی کرده است. این دستگاه نوآورانه که به نام  Honor V Purse شناخته می‌شود، ترکیبی از گوشی هوشمند و کیف پول زنانه را ارائه می‌دهد و قابلیت تبدیل به یک کیف رودوشی زنانه لوکس را داراست.

Honor V Purse علاوه بر یک گوشی هوشمند، به عنوان یک کیف رودوشی زنانه منحصر به فرد نیز شناخته می‌شود. این دستگاه در حال حاضر به عنوان یک مدل مفهومی معرفی شده است، اما منتظر می‌مانیم که به‌زودی به بازار عرضه شود.

گوشی کیف Honor V Purse

جزئیات گوشی Honor V Purse

آنر V Purse دارای یک نمایشگر تاشو به سمت خارجی است و در حالت بسته، ضخامت آن تنها 9 میلی‌متر است. آنر قصد دارد پلتفرم دستگاه جدید خود را در اختیار طراحان و توسعه‌دهندگان قرار دهد تا امکان ارائه حالت‌های جدیدی برای نمایشگر همیشه‌روشن Honor V Purse را فراهم کنند. همچنین، آنر به کاربران این گوشی امکان تعویض بند را ارائه می‌دهد تا بتوانند این محصول را با انواع سبک‌های پوشش شخصی خود تطابق دهند.

گوشی کیف Honor V Purse

با توجه به گزارش‌های gsmarena، گوشی Honor V Purse به نمایشگر همیشه روشن اجازه می‌دهد تا با ردیابی لمسی و دسترسی به سنسورهای نور و شتاب‌سنج، به محیط اطراف واکنش نشان دهد. آنر تاکنون جزئیات بیشتری از مشخصات فنی این گوشی جدید را فاش نکرده است، اما اعلام کرده که این گوشی پس از بیش از 400 هزار بار باز و بسته شدن، هیچ مشکلی در نمایشگر آن ایجاد نمی‌شود. در نهایت، شما دعوت می‌شوید تا ویدیوی معرفی این گوشی را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!