گوشی HTC Wildfire E Star رونمایی شد

برند اچ تی سی پس از مدت ها گوشی جدید HTC Wildfire E Star را معرفی کرد.
مشخصات گوشی HTC Wildfire E Star

HTC، یک برند کهنه کار اما تقریباً فراموش شده، گوشی جدیدی به نام HTC Wildfire E Star معرفی کرده است. Wildfire E Star از HTC، یک گوشی با قیمت مناسب است که دارای صفحه نمایش با کیفیت HD، دوربین 8 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت و چیپست چهار هسته‌ای است. مشخصات این گوشی شما را به سال‌های گذشته می‌برد.

مشخصات گوشی HTC Wildfire E Star

گوشی Wildfire E Star اچ تی سی با صفحه نمایش 6.5 اینچی ال سی دی، که وضوح تصویر آن 720×1600 پیکسل است، عرضه شده است. این گوشی دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای خود است. با ضخامت 9.2 میلی‌متر و وزن 200 گرم، این گوشی نسبت به باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت آن، ضخیم و سنگین به نظر می‌رسد. همچنین، حاشیه‌های نمایشگر نسبتاً ضخیمی دارد و نسبت صفحه نمایش به قسمت جلویی دستگاه تنها 81 درصد است.

گوشی ارزان قیمت HTC Wildfire E Star با چیپست منسوخ شده چهار هسته‌ای Unisoc SC9832E و 2 گیگابایت حافظه RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. این چیپست شامل هسته‌های 1.3 گیگاهرتزی Cortex A53 است، که احتمالاً بدون نیاز به توضیح استفاده می‌شود.

مشخصات گوشی HTC Wildfire E Star

دوربین گوشی HTC Wildfire E Star

Wildfire E Star اچ تی سی، یک گوشی ارزان قیمت است که دارای دوربین پشتی دوگانه است. این دوربین شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک حسگر سنجش عمق 0.8 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین در پشت گوشی، یک فلش LED نیز وجود دارد.

Wildfire E Star اچ تی سی، یک گوشی ارزان قیمت است که دارای دوربین پشتی دوگانه است. دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل و قابلیت فوکوس خودکار است، همچنین یک حسگر سنجش عمق با رزولوشن 0.8 مگاپیکسل نیز وجود دارد. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی، حضور یک فلش LED در پشت آن است.

گوشی Wildfire E Star اچ تی سی، قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت Full HD 1080 با دوربین پشتی و کیفیت HD 720p با دوربین سلفی را پشتیبانی می‌کند. همچنین، این گوشی دارای قابلیت تشخیص چهره و حالت زیبایی نیز می‌باشد.

مشخصات گوشی HTC Wildfire E Star

گوشی HTC Wildfire E Star، با وزن و ضخامت بالا، با ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعت و شارژر 5 وات عرضه شده است. اما به لطف این وزن و ضخامت، دارای درگاه USB Type-C و جک هدفون می‌باشد.

علاوه بر این، از ویژگی‌های دیگر گوشی HTC Wildfire E Star می‌توان به سیستم کارت دوتایی هیبریدی، امکان نصب کارت حافظه تا 256 گیگابایت به جای سیم کارت دوم، حسگر تشخیص اثر انگشت روی دکمه پاور، بلوتوث 4.3 و Wi-Fi تک بانده 802.11n اشاره کرد. این گوشی با سیستم عامل Android 12 (Go edition) کار می‌کند.

گوشی HTC Wildfire E Star به عنوان یک مدل ارزان و اقتصادی در آفریقا با قیمت 130 دلار عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!