گجت Clip Mouse رونمایی شد

غیر عادی ترین مدل از موس انگشتی پوشیدنی با نام Clip Mouse معرفی شد.
موس Clip Mouse

اخیراً یک استارتاپ آلمانی یک ماوس با طراحی جدید را معرفی کرده است که با ماوس‌های معمولی تفاوت دارد. این ماوس قابلیت پوشیدنی دارد و با نام Clip Mouse شناخته می‌شود. در عوض حرکت روی یک پد صاف و هموار، این ماوس میان انگشتان کاربر قرار می‌گیرد و برخلاف ماوس‌های سنتی، از هیچ تجهیزات اپتیکی استفاده نمی‌کند و بنابراین نیازی به استفاده از ماوس پد ندارد.

این ماوس پوشیدنی Clip Mouse جزئیات جالبی را در خود دارد و می‌تواند به عملکرد ماوس‌های قبلی اضافه بکند. با این حال، طراحی ماوس‌ها با توجه به عملکرد و شکل ساده‌شان به تکامل رسیده است و با این حال می‌توان بهبودهایی در عملکرد این وسیله کامپیوتری کوچک ایجاد کرد. استارتاپ آلمانی با معرفی Clip Mouse مفهوم جدیدی از ماوس کامپیوتر را به ما معرفی کرده است.

موس Clip Mouse

در سایت kickstarter هدف اصلی این ماوس، جایگزینی ماوس جادویی اپل به نام مجیک ماوس است. Clip Mouse دارای طراحی فیزیکی شبیه به حرف “U” است و روی انگشتان وسط و اشاره کاربر قرار می‌گیرد. این ماوس با یک حسگر سرعت سنج حرکات افقی مجهز شده است که حرکات دست کاربر را ردیابی می‌کند. هنگامی که کاربر دست خود را تکان می‌دهد، حرکات آن توسط حسگر ردیابی می‌شوند و از طریق بلوتوث به کامپیوتر منتقل می‌شوند. هدف این ماوس، ایجاد یک جایگزین مناسب برای مجیک ماوس اپل با استفاده از فناوری پیشرفته‌تر و طراحی متفاوت است.

Clip Mouse غیر عادی ترین موس دنیا

در طراحی Clip Mouse، از لیزر یا تجهیزات اپتیکی استفاده نشده است. به همین دلیل، استفاده از این ماوس روی سطوح صاف و هموار مانند ماوس پد لازم نیست. برای کلیک کردن با این ماوس، فقط کافیست انگشت اشاره خود را تکان دهید. همچنین، برای کلیک راست نیز از انگشت اشاره استفاده می‌شود. این طراحی باعث می‌شود عمل کلیک کردن با Clip Mouse بسیار آسان و ساده باشد.

گجت Clip Mouse رونمایی شد

البته، در حالت تایپ کردن، کاربر می‌تواند با فشردن یک دکمه کناری در نزدیکی شست موس، عملکرد ماوس را به طور موقت غیرفعال کند تا حرکات تایپ با حرکات ماوس اشتباه گرفته نشوند. همچنین، این دکمه برای مرکز کردن نما به وسط صفحه نمایش نیز استفاده می‌شود.

ماوس Clip Mouse دارای یک باتری لیتیوم یونی است و با استفاده از یک کابل USB قابل شارژ است. با یک بار شارژ کامل، این ماوس می‌تواند تا 50 ساعت مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!