بازی Call of Duty: Modern Warfare III معرفی شد

شرکت اکتیویژن به طور رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare III معرفی کرد.
مشخصات بازی Call of Duty: Modern Warfare III

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، اکتیویژن به تازگی یک رویداد مرتبط با بازی Call of Duty: Modern Warfare III برگزار کرده است. در این رویداد، جزییات اولیه از بخش داستانی و حالت تک‌نفره، حالت چند نفره، و همچنین بخش زامبی از این بازی رونمایی شد. از جمله مهمترین اتفاقات این رویداد، منتشر شدن اولین تریلر بازی Modern Warfare III بود.

به تازگی ، جزییات اولیه رسمی از بازی Call of Duty: Modern Warfare III منتشر شد، که شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های بخش داستانی، حالت چند نفره و بخش زامبی بود. در رویداد معرفی این بازی، نخستین ویدیوی گیم‌پلی و تریلر آن نیز به نمایش درآمد. این ویدیوی گیم‌پلی به طور خاص به بخش داستانی اشاره کرده و تصاویری از کاپیتان پرایس و تیم جنگجو را نیز به تصویر کشیده است.

بخش داستانی بازی Modern Warfare III

براساس گزارش Gamespot ، در رویداد معرفی این بازی اعلام شد که داستان بازی Modern Warfare III از جایی که بازی Modern Warfare II پایان یافته برخواهد آمد. گروه Task Force 141 تحت رهبری Captain Price همچنان در حال مقابله با تهدیدات Makarov می‌باشند. به علاوه، علاوه بر ماموریت‌های اصلی، ماموریت‌های جدیدی با عنوان Open Combat نیز به بخش داستانی اضافه خواهد شد. این سری از ماموریت‌ها دارای المان‌های سینمایی بیشتری هستند و خطوط داستانی چندگانه‌ای را دربر می‌گیرند. بازیکنان در طی این ماموریت‌ها می‌توانند مسیرها و انتخاب‌های مختلفی را برای به پایان رساندن آن‌ها تجربه کنند.

مشخصات بازی Call of Duty: Modern Warfare III

کاربران می‌توانند بر اساس انتخاب‌های خود، ماموریت‌های Open Combat را با روش‌ها و شیوه‌های گوناگون به پایان برسانند. این ماموریت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان اجرای آن‌ها به صورت مخفیانه و یا با استفاده از حمله‌های تهاجمی سنگین وجود دارد. به نظر می‌رسد اکتیویژن به منظور افزودن عناصر نقش‌آفرینی، با معرفی ماموریت‌های Open Combat به بازی افزوده است.

در تریلر معرفی بازی، به صحنه‌هایی از بازی Modern Warfare III اشاره شده است که باعث یادآوری مرحله مشهور و جدل‌بر No Russian از بازی Modern Warfare II ی‌شود. به نظر می‌رسد که بازی Modern Warfare III نیز قصد دارد درگیر حواشی مشابهی باشد. مرحله No Russian که در سال 2009 در بازی Modern Warfare II به نمایش گذاشته شد، شامل حمله Makarov به یک فرودگاه بود که باعث کشتار بی‌رحمانه تمامی حاضرین شد. این مرحله در زمان عرضه بازی باعث جدال‌های فراوانی شد و هنوز هم به عنوان نمونه‌ای از خشونت در بازی‌ها مطرح می‌شود.

به نظر می‌رسد در بازی Modern Warfare III نیز مرحله‌ای با عنوان No Russian وجود دارد. در تریلر بازی، در صحنه‌هایی می‌توان یک مهاجم را دید که به یک هواپیما حمله می‌کند و اسلحه‌ای را به سمت مسافران نشان گرفته است. در صحنه‌ای دیگر، او پیامی از یک مخاطب با نام M دریافت می‌کند که حاوی عبارت No Russian است. این احتمال وجود دارد که مخاطب M شخصیت Makarov باشد که دستور اجرای این حمله بی‌رحمانه را به او داده است. تا زمان عرضه بازی Modern Warfare III باید دید چگونه بازیکنان به این مرحله واکنش نشان خواهند داد.

بخش چندنفره بازی Modern Warfare III

در رویداد معرفی بازی Modern Warfare III اکتیویژن اعلام کرد که برای بخش چندنفره این بازی، ۱۶ نقشه جدید در نظر گرفته شده است. این نقشه‌ها پیشتر در بازی Modern Warfare II که در سال 2009 عرضه شد، به کار رفته بوده‌اند. اکتیویژن اعلام کرده که این نقشه‌ها با ظاهری مدرن‌تر و به‌روزتر در بازی Modern Warfare III حضور خواهند داشت. همچنین، در آینده نقشه‌های جدید دیگری نیز به بازی افزوده خواهند شد و در این میان، نقشه‌های حالت 6 نفر در برابر 6 نفر نیز جای خواهند گرفت.

مشخصات بازی Call of Duty: Modern Warfare III

بخش چندنفره بازی دارای یک مد جدید به نام 3v3v3 نیز می‌باشد که به نظر می‌رسد به تیم‌ها امکان مبارزه سه‌تایی با یکدیگر را می‌دهد. در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتر درباره این مد منتشر خواهند شد. همچنین، اکتیویژن اعلام کرده است که چهار نقشه جدید و بزرگ برای مدهای Ground War و Invasion از بخش چندنفره این بازی نیز در نظر گرفته شده است.

بخش زامبی بازی Modern Warfare III

بخش زامبی بازی Modern Warfare III بزرگ‌ترین نقشه زامبی در تاریخ سری بازی‌های Call of Duty اضافه خواهد داشت. استودیو Treyarch برای ایجاد این بخش انتخاب شده است و این بار برای اولین بار مد Zombies به این سری از بازی‌ها اضافه می‌شود.

موجودات جدید و فرازمینی نیز به این بخش اضافه خواهند شد و امسال نیز انتظار می‌رود کاربران به دنبال کشف اسرار جدیدی باشند.

مشخصات بازی Call of Duty: Modern Warfare III

بازی Modern Warfare III در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) برای کنسول‌های بازی PS4 ، PS5 ، Xbox One  ، Xbox Series X|S و همچنین سیستم‌های خانگی منتشر خواهد شد. خریدارانی که این بازی را در مرحله پیش‌فروش خریداری کنند، می‌توانند یک هفته زودتر به بخش داستانی آن دسترسی پیدا کنند. همچنین، این بازیکنان در آینده نزدیک امکان اجرای نسخه بتای بخش چندنفره بازی را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!