هفته آینده توکن آپتیمیزم آنلاک میشود

در روزهای آینده قرار است حدود 30 میلیون دلار توکن آپتیمیزم (Optimism) آنلاک شود.
آنلاک توکن آپتیمیزم

در آینده نزدیک، تقریباً 30 میلیون دلار از توکن آپتیمیزم (Optimism) قرار است آزاد شود. به همین دلیل، قیمت توکن OP در هفته گذشته تقریباً 10٪ کاهش یافته و به نسبت 50 ارز دیجیتال برتر دیگر، بیشترین زیان را داشته است.

به گزارش از کوین تلگراف، داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم TokenUnlocks نشان می‌دهد که در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر)، حدوداً 24.16 میلیون توکن آپتیمیزم آزاد خواهند شد. این مقدار توکن حدود 3٪ از تعداد کل توکن‌های در گردش فعلی آپتیمیزم را تشکیل می‌دهد.

با توجه به قیمت فعلی توکن OP، ارزش توکن‌های مذکور بیشتر از 30 میلیون دلار است. از این مبلغ، حدود 15.49 میلیون دلار به مشارکت‌کنندگان اصلی در پروژه لایه دوم آپتیمیزم اختصاص داده خواهد شد و 14.26 میلیون دلار دیگر به سرمایه‌گذاران شبکه آپتیمیزم خواهد رسید.

آنلاک توکن آپتیمیزم

آنلاک توکن آپتیمیزم

آزادسازی توکن یکی از وقایع مهم در پروژه‌های رمزارزی است و بسیاری از تیم‌ها ترجیح می‌دهند توکن‌های خود را به تدریج به بازار عرضه کنند تا از افزایش عرضه و کاهش احتمالی قیمت‌ها جلوگیری کنند. این واقعه‌ها با دقت توسط سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها مورد مشاهده و تحلیل قرار می‌گیرند.

در حال حاضر، قیمت توکن OP حدوداً 1.26 دلار است و در 24 ساعت گذشته تقریباً 0.4٪ افزایش داشته است. همچنین، آپتیمیزم اعلام کرده است که برنامه‌ریزی می‌کند تا 160 میلیون دلار از توکن OP را به خریداران خصوصی عرضه کند. این اطلاعات از طریق پلتفرم اکس (که پیشتر به عنوان توییتر سابق شناخته می‌شد) اعلام شده است.

آنلاک توکن آپتیمیزم

آپتیمیزم تاکنون 19.4 میلیون توکن OP را در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) به شکل ایردراپ به بیش از 31,000 آدرس مختلف توزیع کرده و این آدرس‌ها در فعالیت‌های انجام شده توسط حاکمیت آپتیمیزم کاکلتیو (Optimism Collective)، که یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) برای این شبکه است، شرکت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!