تاریخ انتشار بازی Counter-Strike 2

طبق اطلاعات منتشر شده تاریخ انتشار بازی Counter-Strike 2 از طریق فایل های این بازی لو رفته است.
زمان عرضه بازی Counter-Strike 2

از زمان عرضه Counter-Strike: Global Offensive در سال 2012، این بار اولین بار است که شرکت ولو برای ادامه این مجموعه تایید داده است. این موضوع برای علاقه‌مندان به یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تیراندازی اول شخص در دنیای بازی‌های ویدیویی بسیار مهم است و بسیاری از افراد خوشحال خواهند شد که بدانند Counter-Strike 2 در نهایت کی عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد تاریخ انتشار این بازی به عنوان اطلاعات عمومی منتشر شده باشد.

بیش از 10 سال از عرضه CS:GO گذشته و این مدت زمان تقریباً نصف عمر موفقیت‌آمیز فرنچایز ولو را تشکیل می‌دهد. با این حال، عشق و علاقه بازیکنان به CS:GO هرگز کاهش نیافته و در اواخر ماه میلادی جاری، این بازی بیش از 26 میلیون بازیکن فعال داشته و تعداد همزمان بازیکنان آن در ماه مه نیز به بیش از 1.8 میلیون نفر رسید.

زمان عرضه بازی Counter-Strike 2

زمان عرضه بازی Counter-Strike 2

حالا سوال اصلی این است: Counter-Strike 2 چه زمانی منتشر خواهد شد؟ ولو در زمان معرفی بازی به این سوال پاسخ داده است: تابستان 2023. افشاگری‌های جدیدی که از به‌روزرسانی بتای محدود CS2 به دست آمده، نشان می‌دهد که فصل اول این بازی در یا قبل از تاریخ 23 سپتامبر 2023 (1 مهر ماه) عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه سپتامبر آخرین ماه تابستان محسوب می‌شود و امروز نیز اولین روز این ماه است، می‌توان به صحت این افشاگری امیدوار بود.

البته برخی افراد فکر می‌کردند که CS2 در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) منتشر خواهد شد، که دقیقاً یازدهمین سالروز انتشار Counter-Strike: Global Offensive می‌باشد. اما این تاریخ به زمان حال گذشته است و اکنون تنها گزینه باقیمانده برای حدس زدن تاریخ انتشار، همان 23 سپتامبر است.

بتای محدود Counter-Strike 2 در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!