تاریخ عرضه بازی Jusant مشخص شد

اخیرا در مراسم گیمزکام تاریخ عرضه بازی Jusant مشخص شده است.
تاریخ عرضه بازی Jusant

استودیو DON’T NOD، توسعه‌دهنده‌ی اصلی بازی محبوب “Life Is Strange”، در حال حاضر در حال کار بر روی بازی Jusant می‌باشد که تا تاریخ انتشار آن را فاش کرده است.

بازی Jusant تنها چند روز پیش، در مراسم افتتاحیه گیمزکام 2023 معرفی شد و هم اکنون DON’T NOD اعلام کرده است که این عنوان در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) منتشر خواهد شد. در این باره لازم به ذکر است که بازی Jusant به عنوان یک عنوان چندپلتفرمی عرضه خواهد شد و اختصاصی برای یک کنسول خاص نخواهد بود. این به این معناست که بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها قابل بازی خواهد بود.

معرفی بازی Jusant

در بازی Jusant، شما با یک داستان کوهنوردی علمی و تخیلی مواجه خواهید شد. در این داستان، یک قهرمان جوان با همراهی یک موجود کوچک و دوست‌داشتنی، از طریق دیواره‌های بی‌نهایت کوه به بالا صعود می‌کند. یکی از جذابیت‌های این بازی، مسیرهای متعددی است که برای صعود و کشف رازهای مخفی از تمدن‌های گم‌شده در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همچنین، در بازی Jusant، بهینه‌سازی مناسب از نوار استقامت و استفاده مناسب از وسایل کوهنوردی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به افزایش تجربه‌ی بازیکنان کمک می‌کند.

تاریخ عرضه بازی Jusant

تاریخ انتشار بازی Jusant

در بازی Jusant، از رویکرد روایت محور بدون دیالوگ گفتاری استفاده شده و تریلر منتشر شده این بازی نیز دو شخصیت را در حال کاوش در محیط‌های خراب شده و در حال بالا رفتن از سازه‌های قدیمی و مسیرهای صخره‌ای نشان می‌دهد. در این داستان، شخصیت‌ها به کمک یکدیگر در مسیر خود پیش می‌روند. همچنین، موجود غیرعادی و جالبی به نام “Ballast” نیز شما را همراهی می‌کند که طبق توضیحات سازندگان، به طور کامل از جنبه‌های آب ساخته شده است.

طبق گزارش PSU، بازی Jusant در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی منتشر خواهد شد. این عنوان بر روی این پلتفرم‌ها به تجربه‌ای جذاب از کوهنوردی و کاوش در محیط‌های فرسوده می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!