جزئیات جدید درباره بازی Lies of P

اخیرا جزئیات جدیدی درباره سلاح ها و باس فایت بازی Lies of P منتشر شده است.
جزئیات بازی Lies of P

استودیو Neowiz به تازگی یک تریلر جدید از بازی سولزلایک و نقش‌آفرینی Lies of P منتشر کرده است که در آن تمرکز بر روی نمایش سلاح‌ها و باس فایت جدید قرار دارد.

بازی Lies of P یک اثر جدید از استودیو Neowiz در سبک نقش‌آفرینی و سولزلایک، قرار است به پایان این ماه منتشر شود. تا کنون، چندین تریلر متنوع از این بازی منتشر شده و هر بار موفق به جلب تحسین مخاطبان شده‌اند. اخیراً، تریلر جدیدترین نسخه از این بازی در رویداد گیمزکام از طریق کانال IGN منتشر شده که در آن، جیوان چوی، کارگردان بازی، حضور دارد و توضیحاتی جامع درباره اجزای مختلف بازی را ارائه می‌دهد.

جزئیات بازی Lies of P

سلاح های بازی Lies of P

در تریلر جدید بازی Lies of P دو سلاح جدید به چشم می‌خورد. اولین آن‌ها Shichishito یا همان شمشیر هفت شاخه است، که یک سلاح سنگین در این بازی به حساب می‌آید. برای استفاده از این شمشیر، شخصیت اصلی باید از هر دو دست خود بهره‌برداری کند، که این موضوع باعث کاهش سرعت حرکت و حمله می‌شود. این سلاح توانایی آزادسازی انرژی الکتریسیته را داراست و با ایجاد موج‌های سنگین می‌تواند به دشمنان آسیب وارد کند. سلاح دوم، یک آچار غول‌پیکر است که در میدان نبرد بسیار مؤثر است.

ضمن اینکه، در تریلر جدید بازی Lies of P می‌توانیم باس فایت دیگری را نیز مشاهده کنیم. این باس با نام پادشاه عروسک‌ها (King of Puppets) شناخته می‌شود و دارای جسمی غول‌پیکر است که قادر به پرتاب بمب‌های متعدد در گستره وسیعی به سمت بازیکنان می‌باشد. در پایان تریلر، احضار NPC ها برای کمک در زمان نبرد نیز قابل مشاهده است، اما متاسفانه حالت چندنفره در بازی پشتیبانی نمی‌شود.

بازی Lies of P در تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس منتشر خواهد شد. این بازی از روز انتشار در دسترس بازیکنان گیم‌پس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!